Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:oho. juotko paljon maitoa?
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Mä en ees huomaa maussa juuri eroa enää :saint: ku oon juonu niin kauan jo rasvatonta ja nykysi sit ostan myös kevytmaitoa joskus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Hmm. Jos siirtyisin kevytmaidosta täysmaitoon, niin saisinkohan pari kiloa lisää. =) Olisi nimittäin tervetullutta.
Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:-25 kiloa vaihtamalla takaisin oikeaan kermaan, juustoon ja voihin (ja jättämällä hiilarit). Eikä enää ikuna mitään kevytversioita mulle.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:-25 kiloa vaihtamalla takaisin oikeaan kermaan, juustoon ja voihin (ja jättämällä hiilarit). Eikä enää ikuna mitään kevytversioita mulle.![]()
Kuis sun suonet?
T: -22 kiloa terveellisellä ruokavaliolla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:-25 kiloa vaihtamalla takaisin oikeaan kermaan, juustoon ja voihin (ja jättämällä hiilarit). Eikä enää ikuna mitään kevytversioita mulle.![]()
Kuis sun suonet?
T: -22 kiloa terveellisellä ruokavaliolla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Toi aika jännä että karppien kuvitellaan juovan esim kermaa suoraan purkista. Käytän niitä varmaan samanverran kun ennen käytin kevytversioita, ainoastaan oliiviöljyn käyttö on lisääntynyt,
MUN mielipide on että ennemmin puhtaita raaka-aineita kun esim 2% ruokakermaa jossa lisäaineita niin paljon ettei ne voi olla kenellekkään hyväksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Eli pari kiloa on nyt lähteny painoa sen jälkeen, kun siirryttiin rasvattomaan maitoon vajaa kuukausi sitten.
Makuun en kyllä vieläkään ole ihan tottunu, mutta suosittelen silti.![]()