2 isä vaihtoehtoa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surumielinenodottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Surumielinenodottaja

Vieras
Harrastin sunnuntaina(19.11) exän kanssa seksiä, seuraavana perjantaina(24.11) minulla oli yhden illan juttu. Olen raskaana näistä jommasta kummasta kerrasta.
Ultran mukaan 8+1 oli raskausviikkoja niin että raskautuminen olisi tapahtunut keskiviikkona (22.11)näiden välissä. 12+1 ultran mukaan raskautuminen olisi tapahtunut näiden välissä maanantaina(20.11). Raskaustestin tein 2,5vk(5.12)sen jälkeen kun exän kanssa harrastin seksiä ja se näytti 2-3vk raskaana. Myös hcg mitattiin tuolloin torstqina(6.12) ja se oli 270 ja 11.12 se oli 1800.
Kumpi on mielestänne isä näillä tiedoilla?Kysellä saa, haukkukaa jos siitä apua. Exän kanssa palataan yhteen jos vauva hänen.

Isyystestiin vaan, siitähän se selviää.

Harrastin sunnuntaina(19.11) exän kanssa seksiä, seuraavana perjantaina(24.11) minulla oli yhden illan juttu. Olen raskaana näistä jommasta kummasta kerrasta.
Ultran mukaan 8+1 oli raskausviikkoja niin että raskautuminen olisi tapahtunut keskiviikkona (22.11)näiden välissä. 12+1 ultran mukaan raskautuminen olisi tapahtunut näiden välissä maanantaina(20.11). Raskaustestin tein 2,5vk(5.12)sen jälkeen kun exän kanssa harrastin seksiä ja se näytti 2-3vk raskaana. Myös hcg mitattiin tuolloin torstqina(6.12) ja se oli 270 ja 11.12 se oli 1800.
Kumpi on mielestänne isä näillä tiedoilla?Kysellä saa, haukkukaa jos siitä apua. Exän kanssa palataan yhteen jos vauva hänen.

Päätit kuitenkin pitää lapsen arveluttavasta tilanteesta huolimatta, siitä pisteet sinulle (y)

• Tykkää
Reactions: mira.flower
Käytettiinkö ehkäisyä? Vai ihan paljaana kumpaakin panit? Aika vastuutonta jos yhden illanjuttujakin panet ilman mitään.
Ja isyys asiaan. Eikun isukit testeihin kun baby syntynyt ja jos on exän niin harkitse vielä sitä yhteen paluuta. Mikään suhde ei vauvan takia kestä. Ja sen yhden illan panonkin voi unohtaa. Kyllä yksinäänkin pärjää.
Jatka toki samaan malliin. :D

Yhteistyössä