2 haamuplussaa, vai valehteleeko silmäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haamuilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Haamuilija

Vieras
Terve! Elikkäs noin 2viikkoa sitten mulla alkoi kovat menkkakivut eikä menkkoja sitten kuulunutkaan. Särkyä lähes päivittäin alaselässä ja vatsalla. Nyt on kiertopäivä 36. Kierron pituutta en vielä tiedä koska nämä olivat ensimmäiset kuukatiseni synnytyksen jälkeen josta nyt noin 11vko.
Lisäksi mulla todella paljon valkovuotoa, pikkarit jatkuvasti märkänä, päänsärkyä ja mikä vielä niin tissejä särkee vähän. Imetän kylläkin vielä mutta tiedän ettei kipu johdu siitä koska kipu on erilaista. Ns jatkuvaa pientä särkyä. Noin viikko sitten tuli pyyhkiessä vähän vaaleanpunaista verta mutta jäi sitten siihen. Ja nyt viime yönä tuli myös vähän vaaleanpunaista veriviiruista pyyhkiessä mutta ei sen kummempaa. Mulla myös öisin pakottaa alapäätä tosi paljon. Tein perjantai iltana clearbluen raskaustestin ja mieheni kanssa tihrustettiin eikä olla varmoja näkyykö testissä viiva vai ei. Siinä on todella ohut ja vaala pystyviiva eikä tiedetä onko se plussaviivan paikka vaan vai onko haamuplussa. No nyt tänään aamulla tein predictorilla ja siinäkin todella haalea haalea plussa mutta se ei ole lainkaan punertava vaan enemmänkin vaalea harmaa.
Mitä mieltä olette näistä, onko nämä plussia vai näyttääkö testit vaan viivan paikan.

Meille ennestään jo kaksi lasta ja molemmat alle kaksi vuotiaita. Kolmas lapsi näin pian ei ole ollut suunnitelmissa ja tämä onkin ollut todellinen vahinko jos nyt raskaana olen. Ollaan käytetty kondomia, mutta yhtenä päivänä noin kp20 olimme ilman ja sepäs olisikin sattuma jos silloin olisi tärpänny. Minulla yleensä ovulaatio tapahtunut aina kp14 paikkeilla ja mielestäni se nytkin tapahtui koska silloin oli ovulaatiokipuja yhtenä päivänä ja limaista vuotoa. Olin varma että silloin ovuloin. Nyt en enää olekkaan niin varma.

Nyt kaipaan mielipiteitä ja kokemuksia kyseisistä testeistä. Onko erittäin haaleat viivat olleet plussia vai ovatko jääneet haamuiksi vaan! Pelottaa todella koska uusi vauva ei olisi nyt ajankohtainen ja ikäeroksi tulisi vain 11kk. Mies haluaisi ehdottomasti abortin mutta itse en tiedä pystyisinkö tekemään sitä ja siitähän vasta ongelma tulisikin.

"Tein perjantai iltana clearbluen raskaustestin ja mieheni kanssa tihrustettiin eikä olla varmoja näkyykö testissä viiva vai ei. Siinä on todella ohut ja vaala pystyviiva eikä tiedetä onko se plussaviivan paikka vaan vai onko haamuplussa."

Nuo ohuet ei kait ole plussia, ei edes haamuja. Nuo on CB:n heikkous. Aijaa.com - 6959573.jpg Esimerkki "haamusta" joka ei ole edes haamu, vaan pelkkä ohut viiva.

"No nyt tänään aamulla tein predictorilla ja siinäkin todella haalea haalea plussa mutta se ei ole lainkaan punertava vaan enemmänkin vaalea harmaa. "

Jos punaista väriä ei ole, ei se ole haamu, vaan viivan paikka.

Oletko varma että hCG arvosi on nollissa tuon edellisen raskauden jäljiltä? Ainakin keskenmenoissa arvot voi olla viikkoja koholla, jos kohdussa on vielä raskausmateriaalia, joten miksi ei ihan onnistuneen raskauden jälkeen tämä olisi myös mahdollista.

Yhteistyössä