V
"väsynyt äiti"
Vieras
Meillä on tyttö, ikää 2,5v. Nukkunut omassa huoneessa noin 9kk ikäsestä lähtien. Tarhassa aloitti 1-vuotiaana. Nyt on ilmennyt uusi erittäin rasittava piirre meidän öissä... Tyttö herää 1-7 kertaa yössä huutamaan äitiä!! Ja ei halua vanhempien sänkyyn nukkumaan, vaan haluaa vaan että istun vieressä ja pidän kädestä... sitte kun luulen että nukkuu ja menen itse sänkyyni, niin joko havahtuu heti siihen tai huuto alkaa taas hetken päästä. Joka yö herää siis vähintään kerran, mutta esim viime yönä istuin vieressä viisi kertaa.
Tämä alkaa olemaan aika raskasta, kun olen muutenkin huono nukahtamaan ja sitte vielä nämä yölliset "istunnot"... töissä pitäsi kuitenkin jaksaa klo 8-16.
Mistä tässä voisi olla kyse? Isoveljensä ei ole koskaan tällaista tehnyt. Tietääkseni mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut tarhassa eikä kotona. Ennen tyttö nukahti itsekseen, mutta nyt vaatii äidin viereen istumaan, tai sitten nukahtaa siihen kun huutelee äitiä...
Tätä on kestänyt nyt ehkä noin pari kuukautta...
Isä on välillä yrittänyt mennä öisin rauhotteleen tyttöä, mutta huutaa vain että isi pois! Äitiiiii!!!!
Tämä alkaa olemaan aika raskasta, kun olen muutenkin huono nukahtamaan ja sitte vielä nämä yölliset "istunnot"... töissä pitäsi kuitenkin jaksaa klo 8-16.
Mistä tässä voisi olla kyse? Isoveljensä ei ole koskaan tällaista tehnyt. Tietääkseni mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut tarhassa eikä kotona. Ennen tyttö nukahti itsekseen, mutta nyt vaatii äidin viereen istumaan, tai sitten nukahtaa siihen kun huutelee äitiä...
Tätä on kestänyt nyt ehkä noin pari kuukautta...
Isä on välillä yrittänyt mennä öisin rauhotteleen tyttöä, mutta huutaa vain että isi pois! Äitiiiii!!!!