2.5 veen kiroilusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äityli-82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äityli-82

Vieras
miten sen saisi loppumaan??olen kieltänyt ja ollut noteeraamatta mutta aina vaan kiroo ku joku menee pieleen ja yleensä muiden aikana. :o
sitten kaikki katsovat kauhuissaan

meillä sama "ongelma".
Oon kuitenki huomannu, että jos ei ole "kuulevinaankaan" lapsen kiroilua, niin se loppuu itsestään. Meillä ainakin neiti kirosi jokinaika sitten aina, jos ei leikki onnistunut. Nyt kuitenkin lopettanut, sillä ei olla "kiinnitetty" huomiota ( naurettu vaan jälkeenpäin). :laugh:

yleensä pikku lasten kiroilu kyllä loppu aikanaan mutta sitten kun lapsi alkaa ymmärtää enemmän nii kiroiluajat vois olla ihan hyvä idea..tietty aika milloin istutaan ja kiroillaan..ei se niin kivaa sit lapsen mielestä loppunjenlopuksi ole..mutta se toimii vasta jossain eskariiässä..

Ikivanha konsti: pippuria/tabaskoa kielen päälle, jos kiroilee?
Minä annan kiroilla leikeissään itsekseen kiinnittämättä huomiota asiaan mutta jos tulee päin naamaa kiroilemaan niin kielto on toistaiseksi riittänyt (poika 4-v.). Meillä ei myöskään kukaan aikuisista (4kpl) kiroile kotona, se varmaan auttaa asiaa!

Suun "pesu" toimii toisilla aika hyvin.käytännössä teen niin että kun lapsi kiroaa, työnnetään kieli ulos ja pikkuisen saippuaa tms kielen kärkeen.yleensä ei tee mieli enää kirota kun asiaa kysyy.Toisella tapa jäi pois kun ei mitään huomiota kiinnitetty asiaan.

Uusimmat

Yhteistyössä