2,5 kk vauvan raivari tissillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja silechica
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

silechica

Uusi jäsen
01.01.1970
12
0
1
Mitä tarkoittaa kun vauva yhtäkkiä on alkanut itkeä raivoisasti tissillä? Syötän ensin toista tissiä, ja vauva imee muutamia minuutteja, mutta alkaa sitten itkeä ja kääntää päätään poispäin. Olen yrittänyt nostaa välillä pystyyn, jos tulisi röyhy ja jatkaa toisesta tissistä, mutta siihen vauva ei tyydy vaan jatkaa itkua. Olen kolmena päivänä antanut pullomaitoa kerran, jotta masu tulee täyteen, mutta tänään jouduin jo antamaan yöllä ja kerran päivällä pullosta kun itku ei muuten lopu.

Mielestäni rinnoista tulee hyvin maitoa (aina tulee kun vauvan jälkeen testaan ja puristan itse). Ja kun syöttöaika lähestyy, monesti rinnoista valuu etukäteen maitoa. Haluaisin kovasti täysimettää vielä kuukauden, mutta en tiedä mitä tämä itkusyöminen nyt tarkoittaa. Onko kokemuksia?

Imetystukilista.net - Vauva ei huoli rintaa - rintaraivarit

Tuossa on tietoa, kannattaa googlettaa lisää. On siis ihan normaali vaihe, ja mikäli toivot imetyksen jatkuvan, älä anna lisämaitoa. Mä aloin rintaraivareiden aikaan imettämään makuuhuoneessa makuuasennossa ja hämärässä. Joitain viikkoja ne raivarit jatkui, en tarkkaan muista. Tsemppiä! Maitosi riittää varmasti, kuulostaa siltä että sitä tulee liikaa, eikä vauva tykkää :D Voisit täysimettää jopa 6kk ikään. :)

Viimeksi muokattu:
Kiitos linkistä, onpa lohduttavaa. Nyt sain illalla jo kaksi kertaa kunnolla imetettyä ilman itkuja. Makuuhuoneessa ja hämärässä nimenomaan. Onneksi vauva tyhjäsi tissejä, sillä ne kyllä meinasivat olla niin täynnä, että mulla alkoi pariin otteeseen olla tosi tukala olo. Huomenna siis varoiksi rintapumpun ostoon!

Yhteistyössä