2,2kg pudonnut tiistaista alkaen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kyllä näin on mut kyllä sitä pudotettavaakin hiukan löytyy sitten myös, 25kg pudotus olis edessä ja hyvin näyttää alkaneen. Tietty se nestettä on mutta antaa ainakin enemmän vauhtia kun huomaa että painoa on tosiaan pudonnut. Olen kyl aikast ilonen kun vihdoinkin olen saanut itseäni niskasta kiinni. :)

hieno juttu ja tsemppiä painonpudotukseen! Mulla tavoitteena vähän vähempi, 4-5 kg riittää, mutta onhan siinäkin haastetta, ett saa painon putoamaan ja itsekuria se vaatii kovasti!

Ja 3 kg on nyt pysyvästi pudonnut 3 viikon sisään :saint:

Kiitokset tsemppaajille ja tsemppiä teille ja kaikille muillekkin laihdutusurakkaan, helppoa se ei ole mut päivä kerrallaan kun ottaa niin kyllä se siittä putoomaan alkaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja feera:
mitenkäs olet alkanu pudottaa? :)

Mulla on mennyt hukkaan sellanen vihko missä oli painonvartijoitten pisteitä mutta hiukan ne entuudestaan muistan ja siis ihan desin mitan kanssa otan ruokaa eli vaikka jotain laatikkoa otan 2dl jne. Ja merkkaan kaiken ylös mitä syön ja sillain pystyn vähän kontrolloimaan niitä kilokaloreita mitä on tullut vedetyksi. Salaattia olen kanssa koittanu hiukan enemmän syödä vaikka se mun suussa aika puulta maistuukin ilman maukkaita kastikkeita mut ananasmehulla saa senkin ihan hyvänmakuiseksi.