1vja3kk/ vastasyntynyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukka68
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kukka68

Vieras
mitkä minä ostan tuplarattaat vai tupla yhdistelmä vaunut. isompi nukkuu vielä monen tunnin päikkärit ja aina ulkona. kertokaa kokemuksesta. ja minkälaiset kantokaopat vai mitkä sinne rattaissin...yhdet tavallliset vaunut meillä on ja matkarattaat. mutta haluan liikua myös kummankin lapsen kanssa yhtä aikaa.. :heart: :headwall: :headwall:

itse olen saanut lapset kahdessa sarjassa. ensimmäisillä oli väliä 2v3kk, oli tammikuu kun pienempi syntyi ja me hankimme silloin emmaljungan tuplarattaat. rattaisiin ostin ison lampaantaljan, molemmat mahtui siihen nukkumaan. taljaa riitti isommallekin kun istui, vaikka toinen puoli rattaista oli makuuasennossa. toimiva systeemi.

seuraavalla parilla oli väliä 1v3kk, nuorempi syntyi marraskuussa. nyt ostimme brion twinetet, ja lampaantalja oli edelleen ahkerassa käytössä. en ole tarvinnut kantokoppaa tai kassia pienemmälle, äitiyspakkauksen makuupussi on ihan riittävän lämmin ja suojaava. näin meillä!

toivottavasti sinäkin löydät toimivan systeemin.

tsemppiä!

Meillä ikäeroa lapsilla 1v1kk ja 9kk meillä oli käytössä Brion Twinetet. Hyvät oli muuten mut mulle selkävikaselle liian raskaat kääntää yms. Eilen sit saatiin nuo x-adventure twincot ja paremmat nää on käytössä! Meillä oli alkuun pehmeä kantokassi mut liian kuuma oli eikä vauva siihen kauaa mahtunut niin ihan lampaantalja talvella ja se äitiyspakkauksen makuupussi toimi loistavasti. Lisäksi on Brion yhdistelmät jossa toinen sitten tarvittaessa nukkui.

Meillä on 1v 1,5kk ikäeroa. twin ceroxit on ollut käytössä. ne oli hyvin kevyset työnnellä. Tukevat ja suojaisat. Kokemusta on noista twincoistakin. Ovat hieman huteramman oloiset ja paljon muoviosia..vanteetkin.

Kantokoppaa ei kyllä tarvi välttämättä pienelle..riippuu tietty vauvan koosta, mutta vähän aikaa se menee.

Yhteistyössä