1v7kk-2v ikäisten vanhemmille päikkärikysymys

• Viestiketjun aloittaja ym
  • Ensimmäinen viesti
"plop"
Poika herää klo 7, päikkäreille n.10.30, toiset päikkärit n.14. Joskus jättää toiset päikkärit pois, useimmiten kuitenkin nukkuu kahdet n. 40-60 minuutin päikkärit. Yöunille klo19

Kaksossisko herää klo 7, päikäreille klo14, nukkuu n.40-60min. Yöunille klo19

Ikää 1v8kk

"aloittaja"
Kyselen vaan kun tuntuu vaan kokoajan menevän meillä itsellä vaikeammaksi. (1v8kk) Tänään heräsi klo.7. Äsken nukahti vasta päikkäreille (13:50) ja nyt on viime-illat vasta yöunillekkin nukahtanut vasta klo.21. Kiitos vastaajille!

sinini
meillä ( poika 1 v. 10 kk) herätään aina välillä 6:30- 7:00. Päikkäreille 10:30-11:00 ja nukkuu noin 2,5 h. Lounas menee hiukan myöhäseksi, muttei se maistu ennen päikkäreitäkään, syö silloin pienen välipalan yleensä.

"vieras"
[QUOTE="aloittaja";23906396]Kyselen vaan kun tuntuu vaan kokoajan menevän meillä itsellä vaikeammaksi. (1v8kk) Tänään heräsi klo.7. Äsken nukahti vasta päikkäreille (13:50) ja nyt on viime-illat vasta yöunillekkin nukahtanut vasta klo.21. Kiitos vastaajille![/QUOTE]

meillä on samanlaista nyt ollut 2v 1kk kanssa. nytkin nukahti vasta 14.00.. Nyt olen eilisestä lyhentänyt päiväunia 1h-1,5h, ettei mene iltaunille meno niin myöhään, yleensä nukkuu päikkäreitä 2h.

"aloittaja"
[QUOTE="vieras";23906484]meillä on samanlaista nyt ollut 2v 1kk kanssa. nytkin nukahti vasta 14.00.. Nyt olen eilisestä lyhentänyt päiväunia 1h-1,5h, ettei mene iltaunille meno niin myöhään, yleensä nukkuu päikkäreitä 2h.[/QUOTE]

Mäkin olen koittanut päikkäreistä sitten napsasta. Aiemmin nukkui 1,5h ja nyt olen herätellyt tunnin unien jälkeen. Välillä tuntuu että jää vaan unet kesken ja loppupäivä onkin sitten kiukkua.

,
Meillä herätään 7.30-8, päikkäreille siinä 13.00-14.00, nukkuu vaihdellen 1-2,5h. Yöunille 21.00. Hoidossa päikkäreille jo klo 12.00 (vaikka muuten aikataulut heräämisen ja nukkumisen suhteen samat) kotona ei vain onnistu millään niin aikaisin. Välillä jää kyllä päikkärit väliin kokonaan, välillä mennän hirveän tappelun kanssa (vaikka lapsi miten väsynyt) ja välillä onnistuu ihan helposti. Ikää 2v

"mie"
Tänään 1v7kk heräsi klo 7:30, päiväunille meni 12:30, nukahti n. 12:50 ja nukkuu edelleen. Jos herää NYT, on sängyssä noin 20:30 ja nukahtaa sitten iltaysiin mennessä yöunille.

Aamupäivällä valvoo mielellään vajaan 5 tuntia, iltapäivällä 6-7 tuntia.

Yhteistyössä