K
kahden vaiheilla
Vieras
Nyt arveluttaa kun lapsi on yhtäkkiä tullut kovin araksi, oltiin mummilla kylässä eilen, lapsi ei tykänny yhtään, mummin syliin ei suostunut ja keräsi vaan ulkovaatteensa, kulki niiden kanssa ulko-ovelle, päivysti siellä koska lähdetään, tai sitten mun lahkeessa tai sylissä :-(
Tavallisesti mummilla kyläillään 1-2 kertaa viikko ja on tykännyt olla.
Pelkää kotonakin nykyään vaikka ulkona haukkuvaa koiraa, keskeyttää leikin ja haluaa syliin. Muutenkin tuntuu ettei kelpaa kukaan muu kuin minä syliksi ja lohduttajaksi. Tälläistä nyt 2-3 viikkoa ollut.
Tämä siis selvästi joku vierastusvaihe, ei yleensä ole näin arka.
Tavallisesti leikkii iloisena ulkona tai sisällä, mutta jos vain tulee joku perheen ulkopuolinen meille kylään niin nökötetään sylissä eikä katsota vierasta päinkään.
Onko tämä siis huono aika viedä yökylään?
Mummin mukaan kun taas lapsi nimenomaan tuotava, että tottuu olemaan muuallakin kuin kotona ja tottuu muihinkin ihmisiin, "se tekee vaan hyvää lapselle ja äidille".
Aika ei olisi kovin pitkä lauantaina vietäisiin kello 16 ja sunnuntaina takaisin kello 13, isompi sisaruskin on siellä mukana (7v)
Tavallisesti mummilla kyläillään 1-2 kertaa viikko ja on tykännyt olla.
Pelkää kotonakin nykyään vaikka ulkona haukkuvaa koiraa, keskeyttää leikin ja haluaa syliin. Muutenkin tuntuu ettei kelpaa kukaan muu kuin minä syliksi ja lohduttajaksi. Tälläistä nyt 2-3 viikkoa ollut.
Tämä siis selvästi joku vierastusvaihe, ei yleensä ole näin arka.
Tavallisesti leikkii iloisena ulkona tai sisällä, mutta jos vain tulee joku perheen ulkopuolinen meille kylään niin nökötetään sylissä eikä katsota vierasta päinkään.
Onko tämä siis huono aika viedä yökylään?
Mummin mukaan kun taas lapsi nimenomaan tuotava, että tottuu olemaan muuallakin kuin kotona ja tottuu muihinkin ihmisiin, "se tekee vaan hyvää lapselle ja äidille".
Aika ei olisi kovin pitkä lauantaina vietäisiin kello 16 ja sunnuntaina takaisin kello 13, isompi sisaruskin on siellä mukana (7v)