1v tissin tarve

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamikka

Vieras
Joo, tiiän, et 1v ei enää tartte tissiä ravitsemuksellisista syistä. Mut entäs ne henkiset syyt - läheisyys, lohtu, turvallisuus..? Mä oon oottanu, josko tulis sellain herkkyyskausi vierotukseen, mut ei oo typy viel osottanu halukkuutta luopua tissistä :( Päivällä ei niinkää kaipaa, mut illalla, ku alkaa olla väsy.. sillon pitäs päästä tisulle. Ja yöllä. En oo osannu yösyöttöäkään viel lopettaa, ku siitä tulee vaan huuto, ja loppu yö menee sit valvoes :( Mitä ootte mieltä? Tuleeko traumoja typylle, jos nyt yhenäkin kiellän tisuttelun kokonaan? Vaikka paha eroahistuski on päällänsä... Typy täytti täl viikol 1v...

No minä imetin tyttöä 1 v 8 kk asti. En siis useinkaan päivällä vaan lähinnä illalla. Meillä se ainakin oli läheisyysjuttu. Mutta sustahan se on itestäs kiinni. Jos imetys on sulle ok, niin se on, eikä sun tarvitse muiden mielipiteitä kuunnella. Eiköhän aika moni täälläkin ole sitä mieltä, et ei enää tarttis imettää vuosikasta...Jos taas itse haluat eroon siitä, niin sitten kannattaa vierottaa. Tuskinpa siitä mitään traumoja tulee.

Yhteistyössä