1
1v jässikän äiti
Vieras
Onko ihan normaali eroahdistus, onko teillä muilla kokemusta? Aikaisemmin kauppareissut ja muut sujuneet todella hyvin, ilman mitään huutoja. Tällä viikolla alkanut huutaa aina, kun minä olen kadonnut näköpiiristä. Ensimmäisen kerran oltiin ystävän kanssa kahvilassa ja kun poistuin vessaan, pikkumies huusi koko sen ajan, kun siellä olin. Tuttu ystävä oli, josta poikakin tykkää ja aina kiipeää syliin hänelle. Nyt ei rauhoittunut edes hänen sylissä, itku loppui vasta kun tulin paikalle ja otin syliini.
Tänään tilanne kaupassa, jossa alkoi huutaa kun iskä työnsi kärryjä ja minä poistuin paikalta, nyt uutena tilanne myös, että alkoi huutaa kun minä työnsin kärryjä ja iskä poistui näköpiiristä! Eli molempien piti työntää kärryjä, ettei pikkumies huutanut.
Ihan hullua, mitä tää on ja koska tää loppuu??
Tänään tilanne kaupassa, jossa alkoi huutaa kun iskä työnsi kärryjä ja minä poistuin paikalta, nyt uutena tilanne myös, että alkoi huutaa kun minä työnsin kärryjä ja iskä poistui näköpiiristä! Eli molempien piti työntää kärryjä, ettei pikkumies huutanut.