1v nukkuu vaan tissi suussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei jaksa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä samoja ongelmia. Yötissi "jäi pois" 8kk:n iässä, mutta kun kaksi kuukautta jatkoi sitä vinkunaa joka yö, aloin taas 10kk iässä antaa aamuöisin. Päiväimetyksiä rajoitin myös, mutta yhtä huutoa ja kitinää tää on.

on siis niin tissihullu kun olla voi nyt, haluaa esim syödä molempia rintoja samaan aikaan. Suuttuu kun pidän toisen tissin piilossa, saa ihan hillittömiä raivareita tuosta. Eikä suostu missään "vauva-asennossa" imemään, vaan kiipeilee mun päällä miten sattuu ja rutistelee onnessaan. Viime yönä taas huudettiin yli tunnin kun ei saanut lutkuttaa. Mulla on jo ihan lehmäolo..

Tutit ja tuttipullot on täällä aina lentäny kaaressa raivarin kera, niitä on ostettu ja kokeiltu monenmoisia...

Voi kiitos tsempeistä ja rohkaisuista!! <3 tuntuu niin helpottavalta, kun muutkin olleet samassa tilanteessa ja selvinneet siitä.

Meillä vauvalla ei oikein koskaan tuntunut tulevan mitään kunnon ruokarytmiä. Synnäriltä asti oli tississä kiinni ja kitinää vaan ilman tissiä. Niin ja lisämaitoa ei huolinu ikinä, ettei nälästä voinut olla kyse.

Kateellisena seurasin kaverin touhua, kun alusta asti melkein se 2-3 tuntia syöttövälit. Mikäs siinä oli lähteä lenkille ym tai pyytää mua ostoksille.

Ehkäpä tämä kaikki ei sitten ollutkaan täysin minun aikaansaama tila.:)

Niin ja se vielä, että lapsi on tosi herkkäuninen muutenkin. Kun vaunuissa heräsi vauhdin loputtua, niin sama myös autossa. Liikennevalot ja ruuhkat oli aina mun painajaisia! Ja jos lapsi nytkin nukahtaa autoon, niin en saa häntä kannettua nukkuvana sisään.

Alkuperäinen kirjoittaja takiaisen äiti;28783866:
Meillä samoja ongelmia. Yötissi "jäi pois" 8kk:n iässä, mutta kun kaksi kuukautta jatkoi sitä vinkunaa joka yö, aloin taas 10kk iässä antaa aamuöisin. Päiväimetyksiä rajoitin myös, mutta yhtä huutoa ja kitinää tää on.

on siis niin tissihullu kun olla voi nyt, haluaa esim syödä molempia rintoja samaan aikaan. Suuttuu kun pidän toisen tissin piilossa, saa ihan hillittömiä raivareita tuosta. Eikä suostu missään "vauva-asennossa" imemään, vaan kiipeilee mun päällä miten sattuu ja rutistelee onnessaan. Viime yönä taas huudettiin yli tunnin kun ei saanut lutkuttaa. Mulla on jo ihan lehmäolo..

Tutit ja tuttipullot on täällä aina lentäny kaaressa raivarin kera, niitä on ostettu ja kokeiltu monenmoisia...

Syvä huokaus!! Tässä tekstissä on erittäin paljon tuttua. Kuin omasta elämästä tuo tissihulluus. Täällä myös lapsi innoissaan tissit nähdessäänkin ja tuota puristelua ja kiemurtelua sylissä.. Imee toista tissiä ja puristelee toista. Tää on näin kirjoitettuna huvittavaa, mutta ei oikeasti ole.:)

Tsemppiä sinnekin!! Ehkäpä tämä joskus helpottaa.:)

Yhteistyössä