1v huutaa kaiken yötä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyllästynyt.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyllästynyt.

Vieras
Meidän 1vuotias poika itkee noin tunnin välein ihan koko yön ainut keino saada hiljaiseksi on antaa tissi suuhun, mitä mä teen seuraavaksi mun on pakko alkaa saada jo nukkua. allergiota on todella paljon niin rintaruokintaa ei sen puoleen kannata lopettaa vielä mutta kun sais vähennetteyä tuon yö syömisen yhteen tai kahteen kertaa yössä. tassuttelut ja silittelyt ei auta se huutaa niin että koko tupa herää että saa sen tissin suuhun.

Ei auta muu kuin huudattaa. On jo niin tottunut nukahtamaan tissi suussa. Hyvä palvelu hänellä, mutta itsesi vuoksi lopettakaa jo yötissittely kokonaan. Neuvolasta saa apua.

Voi teitä! Yöheräilyt sucks :(
Onko korvat katsottu milloin? Meillä ainakin tilanteet hiipi aina niin pikkuhiljaa, että niitä alkoi pitää normaaleina. Mä vesiin ihan ekana korvalääkärille. Ja sitten tosiaan tuo imetyksen lopetus. Tiedän ettei väsyneenä ole helppoa!
Tsemppihali!

Ap, mulla on samanlainen kuopus, tosin nyt 1,5v. Mutta puoli vuotta sitte heräili vielä tunnin välein ja kans huus. Ja on myös allerginen ja korvalapsi sen lisäksi. Mä pidin sille sellasta kevyttä tassuttelu-unikoulua eli en antanu tissiä enää yöllä, vasta varhain aamulla. Meillä nukkuu perhepedissä ja ku heräs nii silittelin ja reuhoittelun ja otin tarvittaes hetkeksi syliin jos oikein innostu. KYllä se muutamana yönä huus paljonkin mut sit se oppi nukkumaan niin että nykyään herää noin klo5-6 ja sillon annan tissiä ja jatketaan unia siitä vielä joku tunti sitte.

Ei se lapsen huutaminen vaarallista oo jos lapsen ei tarvi itkeä yksin vaan sinä tai joku muu aikuinen on siinä lapsen kanssa ja lohduttaa. koska harvoin huonounista muksua saa nukkumaan öitään ilman että se huutais yhtään. Huudattaminen kun läsnä on turvallinen aikuinen on eri asia kuin huudattaminen niin että lapsi joutuu itkeä yksin.

Mä suosittelisin kokeilemaan tollasta tassuttelumeininkiä mikäli oot varma että lapsella ei oo mitää kipuja tms, siihen se tietenkää ei sovellu. Mut jos on kyse siitä et on vaan tottunu saamaan tissiä tunnin välein niin sen saa kyllä muutettua sen tilanteen. Itse oon 2 lasta tassutellu parempiin yöuniin tosta tissillä roikkumisesta ja ihan hyvin meni.

Yhteistyössä