N
njoo
Vieras
hei, kysyisin nyt sellaista kysymystä, että onko siitä oikeasti jotain haittaa että lapsi yösyö pullosta viellä yli 1vuotiaana?
voiko olla että tolla lapsella on yöllä ihan oikeasti nälkä? (huuto ei lopu ennenkuin saa ruokaa/maitoa).
syö hyvin 5 kertaa päivässä iltapalan syö noin 19.30 tai 19.45 nukahtaa yleensä 20 aikaan. heräilee huutamaan noin 3 aikaa yöllä ja yötankkauksen jälkeen nukkuu sinne 8-9 asti aamulla.
Lapseni on nyt 11kg ja 81cm tyttö ja on tässä kuussa täyttänyt 1v. Lapsi kasvaa kokoajan +2käyrällä, ei ole viellä oppinut kävelemään.
Onko muita jotka on jatkanut yösyöttömistä suosituksista huolimatta?
voiko lapsilla vaan olla eri energia tarve?
onko kellään mitään ehdotuksia miten tuon syömisen saisi pois?
itse olen ajatellut että olisko hyötyä jos yritettäisiin pidnnyttää nukkumaan meno kello 21. söisi iltapalan siis myöhemmin ja jaksaisi pidempää?
Lapsi syö iltapalaksi ison lautasellisen puuroa.
kiitos jo etukäteen kaikki neuvot tulevat tarpeeseen!
voiko olla että tolla lapsella on yöllä ihan oikeasti nälkä? (huuto ei lopu ennenkuin saa ruokaa/maitoa).
syö hyvin 5 kertaa päivässä iltapalan syö noin 19.30 tai 19.45 nukahtaa yleensä 20 aikaan. heräilee huutamaan noin 3 aikaa yöllä ja yötankkauksen jälkeen nukkuu sinne 8-9 asti aamulla.
Lapseni on nyt 11kg ja 81cm tyttö ja on tässä kuussa täyttänyt 1v. Lapsi kasvaa kokoajan +2käyrällä, ei ole viellä oppinut kävelemään.
Onko muita jotka on jatkanut yösyöttömistä suosituksista huolimatta?
voiko lapsilla vaan olla eri energia tarve?
onko kellään mitään ehdotuksia miten tuon syömisen saisi pois?
itse olen ajatellut että olisko hyötyä jos yritettäisiin pidnnyttää nukkumaan meno kello 21. söisi iltapalan siis myöhemmin ja jaksaisi pidempää?
Lapsi syö iltapalaksi ison lautasellisen puuroa.
kiitos jo etukäteen kaikki neuvot tulevat tarpeeseen!