Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2006 klo 15:49 lumihiutale kirjoitti:no ihan tavallisia jugurtteja on meillä syöty ja viilejä siitä 8kk lähtien =) :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2006 klo 19:53 vieras kirjoitti:Lasten gefilus-jugurtteja. Joskus tavallisiakin jugurtteja.