Dgu
Ääliö mies antoi 1 kk vauvalle smoothieta, jossa oli jugurttia, mansikoita, mustikkaa, banaania. Mitä tästä voi seurata?
Ääliö mies antoi 1 kk vauvalle smoothieta, jossa oli jugurttia, mansikoita, mustikkaa, banaania. Mitä tästä voi seurata?
Mistäs tämän tiedon repäisit?Tiesittekö mikä maitotuote useimmiten annetaan vauvoille ensimmäiseksi maistiaiseksi? Itse veikkaisin raejuustoa, mutta ei, se onkin jäätelöä, koska joiden aikuisten mielestä vauvanreaktio on niin suloinen. Joten siinä mielessä ihan terveelliseltähän tuo smoothie kuulostaa!
"Jostain tutkimuksesta" on tosi vahva argumentti, samoin kuin suomi24No, en muista, jostain tutkimuksesta. luepa vaikka tämä ketju, ehkä ymmärrät että kaikki eivät ole niin tarkkoja suositusten kanssa.
jäätelöä vauvalle???? - Vauvat 0-12 kk - Suomi24
No veikkaan (!!) että aika moni syöttää, kun niitä on hyllytolkulla jokaisessa marketissa tarjollaAlkuperäinen kirjoittaja hähh;29863037:Syöttääkö joku vielä vauvalleen vellejä, suurustettua korviketta?
Allergioiden syy ympäristössä? | yle.fiMun lähipiirissäni taas niillä kuukauden vanhana tuoremehua juoneilla allergisilla vanhemmilla on allergiattomia, kuusi kuukautta täysimetettyjä lapsia. Kai mun empiirinen otantani on yhtä hyvä kuin sunkin.
Mä sanoin rehellisesti veikkaavani, enkä viitannut mihinkään "johonkin tutkimukseen" köykäisen argumenttini tueksiNo veikkaushan tuo sunkin veikkauksesi oli.
Mä veikkaan korviketta.
Minä olen aina ollut tiukkis maistiaisten suhteen ja meillä tyttö sai kermavaahtoa imaista minun sormenpäästä, kun tyttö oli about 5kk. Poika oli 6kk, kun pojan tädinmies antoi sille suklaata, minun kielloista huolimatta.Tiesittekö mikä maitotuote useimmiten annetaan vauvoille ensimmäiseksi maistiaiseksi? Itse veikkaisin raejuustoa, mutta ei, se onkin jäätelöä, koska joiden aikuisten mielestä vauvanreaktio on niin suloinen. Joten siinä mielessä ihan terveelliseltähän tuo smoothie kuulostaa!