1973!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti vm. 1973
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moi! Meillä sairastellaan..pienin poika o kovassa kuumeessa sekä nielutulehdus,yskä ja nuha. Itelläni kans yskä ja nuha. Jahas,huomenna täytyy varmaan ostaa testi..Meil ekaa yritettiin 2vuotta,toinen tärppäs toisesta kierrosta ja kolmas ekasta.Toisaalta ois parempi jos en ois raskaana kun 2vkon päästä on mahalaukun tähystys.Mulla ku toi hemppa on todella huono,90-100. Kuopusta odottaessa alimmillaan 65:(

Täällä taas! :)! Oltiin muutama päivä reissussa turussa, nyt taas oma koti kullan kallis! Pitihän se arvata, niin näyttäs menkat taas alkavan, kp 30.. Vaikea uskoa et odotus ei vaan ota alkaakseen! :'(! Mites peppi, plussasko?! Jospa taas ensi kuussa sitte.. Hyvää viikonloppua!

Mihin kaikki muut ovat kadonneet? Tuntuu ettei täällä ole kun minä ja sinä peppi enää..! Kyllä mä aika harmissani olen ku alko.. En tajua missä mättää ettei plussaa..!

Täällä ollaan, sori hiljaiselo, mutta töissä on ollut niin kiirettä, ettei ole ehtinyt omia mukavempia juttuja ollenkaan hoitamaan.

Jännittävät päivät käsillä. Tiedän itsekkin, että tuon km:n jälkeen tuskin olen raskaana heti ensimmäisestä kierrosta, mutta ei voi mitään, toiveissa silti elelen. Menkkojen pitäisi (toivottavasti ei) alkaa keskiviikkona. Kuulostelen koko ajan itseäni ja keksin varmaan puolet oireistani. Tänäkin aamuna tuli niin ihme pahoinvointikohtaus, että kävi aivan naurattamaan, että olenko tosiaan näin herkkä tämän asian suhteen. Olen aina pitänyt itseäni erittäin jalat maassa tyyppinä, mutta tämä vauvapuuhastelu on saanut minut tolaltaan.

Toivotan kaikille oikein mukavaa viikkoa täältä syyssateen keskeltä.

Huh, wapilla kun täällä olen ni en meinannut ketjua edes löytää, niin monen avaamisen takana tämä oli.. Mutta eiköhän tämä tästä nouse. :)! Olin lukevinani että wappailla saa eurolla viikon vuoden loppuun asti! Jee, sit voinkin taas ilmestyä päivittäin paikalle! Kiva. Jospa ensi kuussa jo onni potkaisisi.. Vaikka välillä kyllä olen ajatellut että ""hulluko"" olen, noissa kahdessa ihanassakin kun tota puuhaa riittää.. Mutta joo, kyllä se yksi vielä mulle voisi tupsahtaa.. Öitä!

Huomenta! Mahtaako kesärenkailla päästä tänään mihinkään..? Olisi asioita hoidettavana, mut autossa pyörii viel kesäkumit.. :-/! Joko muut ovat vaihtaneet? Meil kyl farkus jo talvikumit.

Ei ole meilläkään käynyt vielä tuuria vauva rintamalla! Kolmas koeputki hedelmöitys nyt menossa ja edelleen toiveet korkeella. Onhan meilä seiska kolmosilla vielä aikaa onhan :-)

Onhan meillä seiskakolmosilla vielä aikaa joo, mehän ollaan parhaassa iässä.. ;-D! Me ihan luomusti kolmatta yritellään, jospa jo ensi kuussa plussaisi.. Päivänjatkoja kaikille!

Morotus toverit! Mitäs tänne? Meillä on rankka vko takana. Ollaan sairasteltu koko porukka. Todella sitkeä tämä nykyajan flunssa.. Mitäs kivaa me tähän ketjuun keksittäs? Oisko jotain galluppia tms?

Gallup?! Keksi vaan, multa ei aue nyt mitään ideaa.. Mut saat vapaat kädet! :)! Käytiin katsastamassa tänään jumbon laajennusosa (kauppakeskus vantaalla), kyllä oli porukkaa.. Parempi mennä uudelleen joku arkiaamu, silloin siel on kork. Pääkaupunkiseudun kotiäidit, ;)!

Huomenta! Se olis taas arki edessä..Tää flunssa on aivan uskomaton tapaus! Su vasten yöllä jouduin oksentamaan ja edelleen on sellanen öklö olo. Mä tässä jo mietin et voisko olla mahd.et oon raskaana vaikka menkat tuli? Väsymyskin on aivan kamala. No täytyy katella muutama päivä.. G:kuinka asutte?Me asutaan omakotitalossa maaseudun rauhassa. Eläimiä ei ole,mut hevostalli on tekeillä. Jospa ens kesänä ois sitte hevosia ja ehkä koira ja tietysti tallikissa! Jahas,työt kutsuu..

G: asutaan paritalon puolikkaassa keski uudellamaalla peltojen keskellä. 4h ja keittiö, mukava piha, ihana naapuri! :)! Meillä on kultainen noutaja 9v, toisesta aika jätti heinäkuussa, 12 vuotiaana :'(! G: mikä auto? Meillä perheautona skoda octavia farkku ja mun ""kauppakassina"" vanha suzuki swiwt. Wau, vai heppoja meinaa peppi ostaa! Mun tyttö käy ponil ratsastamassa, itekin oon heppahöperö ollu pienestä asti! Palataan! :)

Mulla oli kans kultanen noutaja ennen muksuja. Ja tuleva koira tulee myös olemaan kultsi! Sansku käyttekö näyttelyissä? Mä aikoinaan ravasin kaikki mahd.näyttelyt""Epun""kaa..G:meil o perheautona mazda,mut nyt on tulossa marraskuun aikana uusi Opel Zafira. Mies ajelee volkkarilla. Hitsi,täytyy lähtee laittaa pyykit kuivumaan ja sit jos vaikka keittäs kahvit. Palaillaan!

Kävipäs yhteensattuma! Keltä kasvattajalta sun kultsu oli? Mun vanhempi karvin (karvin jackie joyner- dream max trouble maker) ja nuorempi dinky (dinky piece of dinky- kerrien paperback writer). Vanhemman kans käytiin kerran näyttelys, nuoremman kans vähän enemmän. Kuoliko sun eka? Mistä olet aatellu ottaa toisen? Sun kanssa vois olla kiva kirjuutella ""etanapostiakin"" vaan miten se mahtais onnistua? Kukaan järkevä kun ei tänne tietojaan laita! Tai textailis textareita ""reaaliajassa"".. Oisko ideaa? Kahdestaan me näytetään täs ketjus roikkuvan.. Muiden luettavissa.

Mulle ei tuu muuta mieleen kun 4deitti. Sovitaan vaan pvä ja aika. Huominen ei käy mut esim.ke aamu sopii. Meijän kultsi oli ihan yksityiseltä kasvattajalta(isä Yellow Waterlily kennelistä). Eppu jouduttiin lopettamaan kroonisten korvatulehdusten takia. Tai oishan sitä voinu pitää mut ei siinä ois ollu mitään järkeä. Seuraavaa kultsia en varmaan ota kun kotikoiraks joten jos jostain sais halvalla. Mitähän kenneleitä on vielä olemassa?Hiekkis,Joystep's.. Jahas,alkas toi ukkeli tulla kotia niin päästäs syömään.

Onhan noita kultsu kenneleitä vaikka kuinka, vaan tuskin myyvät halvalla edes kotikoiria, varmaan se 800-1000€ pennusta ottavat. Kaveri kasvattaa lohjalla kultsuja pienimuotoisesti, siltä kannattas kysyä! En tie tosta 4deitistä.. Oisko jotain muuta mahista?! Jaaha, jumppa kutsuu..

Yhteistyössä