1968:millaisia ikäeroja lapsilla?

msh
tytöt 96 ja 04, kolmas mietinnässä, mutta samanlaista ikäeroa ei voi enää odottaa ja mietityttää, jaksaako kahden ihan pienen kanssa enää tällä ikää (nyt 39 v., mies 37)
 
nupsu
mulla 93 syntynyt tyttö ja 04 syntyny poika ja suunnitteilla olis myös kaveri tälle pikkuselle tietty jos luoja vaan sois kun eihän noita lapsia tehdä vaan niitä saadaan.Miehellä on edellisestä liitosta -92,-95 ja -99 syntyneet pojat ja tää -04 syntynyt on meijän yhteinen joten taitaa olla miehellä vain näitä miespuolisia nuijapäitä.Isommat kyllä tykkää tästä pienimmästä mutta kyllä meillä joka toinen viikonloppu on varsinaista hulinaa noi pojat on niin pirskatin villejä joten vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää.
 
jokapoika
Tuntuupa olevan paljon lapsukaisia teillä muilla. Meillä on -98 tyttö ja -04 poika, ja siinäkin tuntuu olevan aivan tarpeeksi välillä ;o) Tytöstä on kyllä iso apu toisinaan. Sisko on kovin tykästynyt pikkeweikkaansa ja päinvastoin :eek:) Parhaat kikatukset saa sisko aikaan weljessään...

Poika syntyi muuten samana päivänä, kun itse täytin 35 v. Lisää vauveleita tuskin meillä enää tulee...

Mukavaa kevättä kaikille!
 
muminmamma
Heips vaan, minulla on 88 syntynyt poika, 92 syntynyt tyttö, 94 tyttö, 97 poika ja nyt viimeisenä 04 syntynyt tyttö, ja enempää ei tule, ikää kun jo tuli 38 täyteen. B)
 

Yhteistyössä