Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja neiti turhamainen:No mulla meni 128 euroa HIUSTENHOITOTUOTTEISIIN...huh huh sanon itekki...*nolo*
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Monelleko lapselle ostit kengät?
Mun pitäis mennä itsekin kenkäkauppaan, ja nyt jo kauhulla ajattelen, että paljonkohan sinne saa menemään... :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Hyvistä saa maksaa mutta monellekko lapselle oikeen ostit?![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Monelleko lapselle ostit kengät?
Mun pitäis mennä itsekin kenkäkauppaan, ja nyt jo kauhulla ajattelen, että paljonkohan sinne saa menemään... :kieh:
Kolmelle. Yhdet oli vielä kaikenlisäks tarjouksessa. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Yap:Ihan ilman euroakin hinnat nousee joka vuosi...se on vähän niinkun pakko kun noi palkatkin nousee
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja neiti turhamainen:No mulla meni 128 euroa HIUSTENHOITOTUOTTEISIIN...huh huh sanon itekki...*nolo*
Minä en I-K-I-N-Ä ilkeis edes sanoa ääneen moista... Enkä kyllä maksais ikinä...
Alkuperäinen kirjoittaja neiti turhamainen:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja neiti turhamainen:No mulla meni 128 euroa HIUSTENHOITOTUOTTEISIIN...huh huh sanon itekki...*nolo*
Minä en I-K-I-N-Ä ilkeis edes sanoa ääneen moista... Enkä kyllä maksais ikinä...
No mä teen sellasta työtä,että kaiken on oltava tip top,päästä varpaisiin.Ja on tossa 2 shampoota,2 hoitoainetta ja 2 muotoilutuotetta.
*puolustelee*