194,80euroa meni kenkiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideaköyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä ne vaan tuntuu nekin paljon kalliimpia nykyään olevan niin kuin kaikki muukin! Pitäis ostaa pojalle kengät talveks ja itelle..ja kyllä niihin taas aika paljon uppoaa..

Mulla meni 214,93? muistaakseni eilen. Oli siinä ruokaakin, kahvia kolme pakettia ja kuivatavaraa varastoon. Pitkiä kalsareita ja alushousuja, välikausipuku tarjouksesta, kengät 59? lapselle, pipo............

Mutta, kyllä meinasin silti pyörtyä kassalla. :/

Mä himoitsen itelleni yksiä saappaita jotka maksaa 175e..Ei kyllä millään raaski. Suurin summa mitä omiin kenkiini laitan on 50?. Lastenkaan kenkiin ei oo vielä sinänsä paljoa rahaa uponnu. Niisä on kuitenki se, et hyvät pitää sitte olla ja hyvät kestää koko talven. Siitä on ehkä valmis vähän maksamaanki.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Monelleko lapselle ostit kengät?
Mun pitäis mennä itsekin kenkäkauppaan, ja nyt jo kauhulla ajattelen, että paljonkohan sinne saa menemään... :kieh:

Kolmelle. Yhdet oli vielä kaikenlisäks tarjouksessa. :/

No kyllä sen sitten ymmärtää, ja tietää kun itsellä sama edessä...

Me ostetaan yleensä kengät(kin) kirppiksiltä. Sieltä saa oikeasti ihan uudenverosia siistejä kenkiä pikkurahalla. Ja kun kengät on käytössä pienemmillä lapsilla ehkä vain muutaman kuukauden (yhden lumisen keskitalven ajan) pari tuntia päivässä, niin mitä järkeä on maksaa niistä monia kymppejä tai jopa satasia??? Ja ostan kyllä myös itselleni paljon kenkiä kirppiksiltä ;-)

Alkuperäinen kirjoittaja Yap:
Ihan ilman euroakin hinnat nousee joka vuosi...se on vähän niinkun pakko kun noi palkatkin nousee

Mun palkka ei ainakaan oo noussu mihinkään vaikka hinnat nouseekin. Kohta saa ihmetellä kannattaako käydä edes töissä, kun kolmesta maksaa hoitomaksut.

Alkuperäinen kirjoittaja neiti turhamainen:
No mulla meni 128 euroa HIUSTENHOITOTUOTTEISIIN...huh huh sanon itekki...*nolo*

Minä en I-K-I-N-Ä ilkeis edes sanoa ääneen moista... Enkä kyllä maksais ikinä...

No mä teen sellasta työtä,että kaiken on oltava tip top,päästä varpaisiin.Ja on tossa 2 shampoota,2 hoitoainetta ja 2 muotoilutuotetta.
*puolustelee*

Itse ostin viidelle muksulle kengät 250e meni. Kyllä niihin uppoamaan rahaa saa. Meillä ei kyllä pojilla kengät pysy sellaisena että vois paljoa kierrättää ees omien kesken. Hurjassa kunnossa keväällä. Kesän jälkeen jo lenkkaritkin ihan kauheet.

No mulla meni 128 euroa HIUSTENHOITOTUOTTEISIIN...huh huh sanon itekki...*nolo*

Minä en I-K-I-N-Ä ilkeis edes sanoa ääneen moista... Enkä kyllä maksais ikinä...

No mä teen sellasta työtä,että kaiken on oltava tip top,päästä varpaisiin.Ja on tossa 2 shampoota,2 hoitoainetta ja 2 muotoilutuotetta.
*puolustelee*

Niin siis toki jokainen saa käyttää hiustenmuotoilutuotteisiinsa just niin paljon rahaa, kuin piisaa, mutta minä en laittais niin paljoa. Ja kyllä minä oikeasti ymmärrän, että jos on asiakaspalveluhommissa, niin kyllä sitä katsoo peiliin kerran jos toisenkin kun töihin lähtee. Ja kampaajan tuotteet ON kalliimpia, mutta taas paljon riittosampia jne. :wave:

Yhteistyössä