Alkuperäinen kirjoittaja giajöo:Puhelinvaihteenhoitaja 2520 brutto. Työaika ma-pe 8-16. Peruskoulu.Alkuperäinen kirjoittaja .:siis onko teidän mielestä joku 1800? kuukausi palkka arkisin tapahtuvast työstä ihan surkee?
moniko täällä ihan oikeasti tienaa sen yli 2000? kuussa? ja jakakaa toki millä alalla olette.
sen tiedän että vuorotyöstä saa yö-ilta ja viikonloppulisien ansiosta ihan kivasti, mutta hintana tietty epäsäännöllinen työaika.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja giajöo:Puhelinvaihteenhoitaja 2520 brutto. Työaika ma-pe 8-16. Peruskoulu.Alkuperäinen kirjoittaja .:siis onko teidän mielestä joku 1800? kuukausi palkka arkisin tapahtuvast työstä ihan surkee?
moniko täällä ihan oikeasti tienaa sen yli 2000? kuussa? ja jakakaa toki millä alalla olette.
sen tiedän että vuorotyöstä saa yö-ilta ja viikonloppulisien ansiosta ihan kivasti, mutta hintana tietty epäsäännöllinen työaika.
Missäs vaihteessä sä oot töissä? Mäki oon mut ei kyllä ihan noin paljoo tienaa... Mä tuun sinne kans [/quote
Suurvaihde pääkaupunkiseudulla. Kuusi vaihteenhoitajaa, kaksi jäämässä tänä vuonna eläkkeelle joten tarvetta olisi lisätyövoimalle . Mulla tosin myös muita töitä kuin pelkkää vastaamista mm. järjestelmäntuntemusta pitää olla. Tosin minutkin on työantaja kouluttanut.
Sastamalassa, Pirkanmaalla. 12 vuotta töissä samassa vanhainkodissa. Kyllä äiti jo aika kypsä onkin.Alkuperäinen kirjoittaja sh:No huhhuh! Missäpäin Suomea? Kannattais vaihtaa työpaikkaa, ku samasta työstä maksetaan paremminkin...Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty harmaana:Mun äiti on sh, peruspalkka 1800 +vuoro-,ikä- ja kokemuslisätAlkuperäinen kirjoittaja sh:Sairaanhoitajan peruspalkka ainaki on yli 2000e/kk, siihen sit vuorolisät päälle jos vuorotyötä tekee. Päivätöitä ma-pe on harvemmassa, mut löytyy niitäkin.Alkuperäinen kirjoittaja .:siis onko teidän mielestä joku 1800? kuukausi palkka arkisin tapahtuvast työstä ihan surkee?
minulla on peruspalkka 2261.07 siihen kokemuslisät ja henkilökohtainen palkanlisä päälle niin kokonaispalkkani on 2552.93 ja siihen vuorotyölisät päälle (teen kolmivuorotyötä).Olen ammatiltani sairaanhoitaja(just nousi 30 euroa peruspalkka)Alkuperäinen kirjoittaja sh:Sairaanhoitajan peruspalkka ainaki on yli 2000e/kk, siihen sit vuorolisät päälle jos vuorotyötä tekee. Päivätöitä ma-pe on harvemmassa, mut löytyy niitäkin.Alkuperäinen kirjoittaja .:siis onko teidän mielestä joku 1800? kuukausi palkka arkisin tapahtuvast työstä ihan surkee?
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja giajöo:Puhelinvaihteenhoitaja 2520 brutto. Työaika ma-pe 8-16. Peruskoulu.Alkuperäinen kirjoittaja .:siis onko teidän mielestä joku 1800? kuukausi palkka arkisin tapahtuvast työstä ihan surkee?
Missäs vaihteessä sä oot töissä? Mäki oon mut ei kyllä ihan noin paljoo tienaa... Mä tuun sinne kans [/quote
Suurvaihde pääkaupunkiseudulla. Kuusi vaihteenhoitajaa, kaksi jäämässä tänä vuonna eläkkeelle joten tarvetta olisi lisätyövoimalle . Mulla tosin myös muita töitä kuin pelkkää vastaamista mm. järjestelmäntuntemusta pitää olla. Tosin minutkin on työantaja kouluttanut.
Mäkin olin suurvaihteessa, siellä oli muistaakseni 9 vaihteenhoitajaa. Ja mä tein myös noita muita juttuja ensisijaisesti. Mullakin palkka nousi vastuun myötä, mut ei noin isoksi kuitenkaan Lopetin siellä jo muutama vuosi sitten, kun menin kouluun, ja nyt pienemmässä vaihteessa.
Oho.Aikamoisia eroja voi jo pelkässä peruspalkassa olla..Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty harmaana:Sastamalassa, Pirkanmaalla. 12 vuotta töissä samassa vanhainkodissa. Kyllä äiti jo aika kypsä onkin.Alkuperäinen kirjoittaja sh:No huhhuh! Missäpäin Suomea? Kannattais vaihtaa työpaikkaa, ku samasta työstä maksetaan paremminkin...Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty harmaana:Mun äiti on sh, peruspalkka 1800 +vuoro-,ikä- ja kokemuslisätAlkuperäinen kirjoittaja sh:Sairaanhoitajan peruspalkka ainaki on yli 2000e/kk, siihen sit vuorolisät päälle jos vuorotyötä tekee. Päivätöitä ma-pe on harvemmassa, mut löytyy niitäkin.Alkuperäinen kirjoittaja .:siis onko teidän mielestä joku 1800? kuukausi palkka arkisin tapahtuvast työstä ihan surkee?
Minun peruspalkka sh:na on ainakin yli 2000e.Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty harmaana:Mun äiti on sh, peruspalkka 1800 +vuoro-,ikä- ja kokemuslisätAlkuperäinen kirjoittaja sh:Sairaanhoitajan peruspalkka ainaki on yli 2000e/kk, siihen sit vuorolisät päälle jos vuorotyötä tekee. Päivätöitä ma-pe on harvemmassa, mut löytyy niitäkin.Alkuperäinen kirjoittaja .:siis onko teidän mielestä joku 1800? kuukausi palkka arkisin tapahtuvast työstä ihan surkee?
Vähän sama juttu, ja varsinkin kun ei ihan kauheen hyviä kokemuksia kyseisestä ammattiryhmästä ole, niin vielä vähemmän jaksaa kuunnella. Ja jos joku hoitsu nyt sanoo, että käytös ym johtuu nimenomaan "huonosta" palkasta, niin sehän ei ole potilaiden vika..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan on hyvä palkka. Vituttaa tämä hoitsujen iän ikuinen marmatus palkasta ja vastuusta vaikka oikeasti tosi moni muukin tienaa tuon ja vielä alle.
missä kaupassa olet töissä?Alkuperäinen kirjoittaja Weera:Kaupassa töissä 25-30 h viikkosopimukselle, lisineen kk 1550-1700 ? käteen, tyytväinen olen, eikä ees raskasta.
Ainakin me ollaan vaikka palkat onkin paskoja.Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Onko ihminen koskaan tyytyväinen?
No tämähän on niin riippuvaista alasta, mille on kouluttautunut ja myös siitä koulutuksen laajuudesta ja muusta. Itsellä 8-16 väliin sijoittuva "siisti sisähomma", palkka 3300 bruttona/kk ja jotain euroja päälle.Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Ei nyt ihan surkee, mutta mä olen tienannut tuon "jo" kesätöistä ilman minkäänlaista kokemusta. Tosin mä en ole lähihoitaja.Alkuperäinen kirjoittaja .:siis onko teidän mielestä joku 1800? kuukausi palkka arkisin tapahtuvast työstä ihan surkee?
joo, siis vaikea noita on vertailla. mä oon ihan tyytyväinen nyt tohon reilun 2000 peruspalkkaan lähihoitajana.Alkuperäinen kirjoittaja Aksukkainen:No tämähän on niin riippuvaista alasta, mille on kouluttautunut ja myös siitä koulutuksen laajuudesta ja muusta. Itsellä 8-16 väliin sijoittuva "siisti sisähomma", palkka 3300 bruttona/kk ja jotain euroja päälle.Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Ei nyt ihan surkee, mutta mä olen tienannut tuon "jo" kesätöistä ilman minkäänlaista kokemusta. Tosin mä en ole lähihoitaja.
Myyjä olen ja palkkausmalli pohja+provikka. Viime kuussa jäi tuon verran käteen. Yleensä n. 2200-2500 e/kk brutto.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sanna80 mitä säkin teet työkses ja mikä on palkka? epäilen vain suakin...