1825,36? kuussa .ma-pe..MITÄS TYKKÄÄT?

  • Viestiketjun aloittaja lähis
  • Ensimmäinen viesti
:)
Alkuperäinen kirjoittaja giajöo:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
siis onko teidän mielestä joku 1800? kuukausi palkka arkisin tapahtuvast työstä ihan surkee?

moniko täällä ihan oikeasti tienaa sen yli 2000? kuussa? ja jakakaa toki millä alalla olette.

sen tiedän että vuorotyöstä saa yö-ilta ja viikonloppulisien ansiosta ihan kivasti, mutta hintana tietty epäsäännöllinen työaika.
Puhelinvaihteenhoitaja 2520 brutto. Työaika ma-pe 8-16. Peruskoulu.

Missäs vaihteessä sä oot töissä? Mäki oon mut ei kyllä ihan noin paljoo tienaa... Mä tuun sinne kans :D
 
vieras
Mun palkka on 2800?/kk -verot ja olen täällä huonosti palkatulla elintarvike alalla. Mulla on päivätyö, ei työaika seurantaa, eli hieman se päivittäin vaihtelee ja pidän kovasti, liksaa vois saada kyl enempikin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja giajöo:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
siis onko teidän mielestä joku 1800? kuukausi palkka arkisin tapahtuvast työstä ihan surkee?

moniko täällä ihan oikeasti tienaa sen yli 2000? kuussa? ja jakakaa toki millä alalla olette.

sen tiedän että vuorotyöstä saa yö-ilta ja viikonloppulisien ansiosta ihan kivasti, mutta hintana tietty epäsäännöllinen työaika.
Puhelinvaihteenhoitaja 2520 brutto. Työaika ma-pe 8-16. Peruskoulu.

Missäs vaihteessä sä oot töissä? Mäki oon mut ei kyllä ihan noin paljoo tienaa... Mä tuun sinne kans :D[/quote


Suurvaihde pääkaupunkiseudulla. Kuusi vaihteenhoitajaa, kaksi jäämässä tänä vuonna eläkkeelle joten tarvetta olisi lisätyövoimalle ;). Mulla tosin myös muita töitä kuin pelkkää vastaamista mm. järjestelmäntuntemusta pitää olla. Tosin minutkin on työantaja kouluttanut.
 
Misskitty harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja sh:
Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja sh:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
siis onko teidän mielestä joku 1800? kuukausi palkka arkisin tapahtuvast työstä ihan surkee?

moniko täällä ihan oikeasti tienaa sen yli 2000? kuussa? ja jakakaa toki millä alalla olette.

sen tiedän että vuorotyöstä saa yö-ilta ja viikonloppulisien ansiosta ihan kivasti, mutta hintana tietty epäsäännöllinen työaika.
Sairaanhoitajan peruspalkka ainaki on yli 2000e/kk, siihen sit vuorolisät päälle jos vuorotyötä tekee. Päivätöitä ma-pe on harvemmassa, mut löytyy niitäkin.
Mun äiti on sh, peruspalkka 1800 +vuoro-,ikä- ja kokemuslisät
No huhhuh! Missäpäin Suomea? Kannattais vaihtaa työpaikkaa, ku samasta työstä maksetaan paremminkin...
Sastamalassa, Pirkanmaalla. 12 vuotta töissä samassa vanhainkodissa. Kyllä äiti jo aika kypsä onkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sh:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
siis onko teidän mielestä joku 1800? kuukausi palkka arkisin tapahtuvast työstä ihan surkee?

moniko täällä ihan oikeasti tienaa sen yli 2000? kuussa? ja jakakaa toki millä alalla olette.

sen tiedän että vuorotyöstä saa yö-ilta ja viikonloppulisien ansiosta ihan kivasti, mutta hintana tietty epäsäännöllinen työaika.
Sairaanhoitajan peruspalkka ainaki on yli 2000e/kk, siihen sit vuorolisät päälle jos vuorotyötä tekee. Päivätöitä ma-pe on harvemmassa, mut löytyy niitäkin.
minulla on peruspalkka 2261.07 siihen kokemuslisät ja henkilökohtainen palkanlisä päälle niin kokonaispalkkani on 2552.93 ja siihen vuorotyölisät päälle (teen kolmivuorotyötä).Olen ammatiltani sairaanhoitaja(just nousi 30 euroa peruspalkka)
 
lähihoitaja
kolmivuorotyötä teen. Hoidettavat pääasiassa monisairaita ja raskashoitoisia (ylipainoisia, siirrettävä pyörätuoliin, eivät syö, pue, tai käy wc:ssä ilman kahden hoitajan avustusta, ovat myös väkivaltaisia ja arvamattomia). Usein tehdään tuplavuoroa tai pienemmällä hoitajamäärällä kun ei ole sijaisia. Työnkuvaan kuuluu myös lääkkkeiden jaot, kuntoutus, paperityöt, haavanhoidot jne. Palkka 1800 plus lisät.
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja giajöo:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
siis onko teidän mielestä joku 1800? kuukausi palkka arkisin tapahtuvast työstä ihan surkee?

moniko täällä ihan oikeasti tienaa sen yli 2000? kuussa? ja jakakaa toki millä alalla olette.

sen tiedän että vuorotyöstä saa yö-ilta ja viikonloppulisien ansiosta ihan kivasti, mutta hintana tietty epäsäännöllinen työaika.
Puhelinvaihteenhoitaja 2520 brutto. Työaika ma-pe 8-16. Peruskoulu.

Missäs vaihteessä sä oot töissä? Mäki oon mut ei kyllä ihan noin paljoo tienaa... Mä tuun sinne kans :D[/quote


Suurvaihde pääkaupunkiseudulla. Kuusi vaihteenhoitajaa, kaksi jäämässä tänä vuonna eläkkeelle joten tarvetta olisi lisätyövoimalle ;). Mulla tosin myös muita töitä kuin pelkkää vastaamista mm. järjestelmäntuntemusta pitää olla. Tosin minutkin on työantaja kouluttanut.


Mäkin olin suurvaihteessa, siellä oli muistaakseni 9 vaihteenhoitajaa. Ja mä tein myös noita muita juttuja ensisijaisesti. Mullakin palkka nousi vastuun myötä, mut ei noin isoksi kuitenkaan :) Lopetin siellä jo muutama vuosi sitten, kun menin kouluun, ja nyt pienemmässä vaihteessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja sh:
Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja sh:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
siis onko teidän mielestä joku 1800? kuukausi palkka arkisin tapahtuvast työstä ihan surkee?

moniko täällä ihan oikeasti tienaa sen yli 2000? kuussa? ja jakakaa toki millä alalla olette.

sen tiedän että vuorotyöstä saa yö-ilta ja viikonloppulisien ansiosta ihan kivasti, mutta hintana tietty epäsäännöllinen työaika.
Sairaanhoitajan peruspalkka ainaki on yli 2000e/kk, siihen sit vuorolisät päälle jos vuorotyötä tekee. Päivätöitä ma-pe on harvemmassa, mut löytyy niitäkin.
Mun äiti on sh, peruspalkka 1800 +vuoro-,ikä- ja kokemuslisät
No huhhuh! Missäpäin Suomea? Kannattais vaihtaa työpaikkaa, ku samasta työstä maksetaan paremminkin...
Sastamalassa, Pirkanmaalla. 12 vuotta töissä samassa vanhainkodissa. Kyllä äiti jo aika kypsä onkin.
Oho.Aikamoisia eroja voi jo pelkässä peruspalkassa olla..
 
Pampolina
Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja sh:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
siis onko teidän mielestä joku 1800? kuukausi palkka arkisin tapahtuvast työstä ihan surkee?

moniko täällä ihan oikeasti tienaa sen yli 2000? kuussa? ja jakakaa toki millä alalla olette.

sen tiedän että vuorotyöstä saa yö-ilta ja viikonloppulisien ansiosta ihan kivasti, mutta hintana tietty epäsäännöllinen työaika.
Sairaanhoitajan peruspalkka ainaki on yli 2000e/kk, siihen sit vuorolisät päälle jos vuorotyötä tekee. Päivätöitä ma-pe on harvemmassa, mut löytyy niitäkin.
Mun äiti on sh, peruspalkka 1800 +vuoro-,ikä- ja kokemuslisät
Minun peruspalkka sh:na on ainakin yli 2000e.
 
Minku
No summa kuulostaa isolta näin opintotukeen verrattuna, mut en kauaa tekis moisella palkalla töitä: valmistuttua aloituspalkankin pitäisi olla suositusten mukaan isompi :D (Juu juu eihän sitä tiedä millasen työpaikan saa mut silti).
 
joopajoo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan on hyvä palkka. Vituttaa tämä hoitsujen iän ikuinen marmatus palkasta ja vastuusta vaikka oikeasti tosi moni muukin tienaa tuon ja vielä alle.
Vähän sama juttu, ja varsinkin kun ei ihan kauheen hyviä kokemuksia kyseisestä ammattiryhmästä ole, niin vielä vähemmän jaksaa kuunnella. Ja jos joku hoitsu nyt sanoo, että käytös ym johtuu nimenomaan "huonosta" palkasta, niin sehän ei ole potilaiden vika..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
siis onko teidän mielestä joku 1800? kuukausi palkka arkisin tapahtuvast työstä ihan surkee?

moniko täällä ihan oikeasti tienaa sen yli 2000? kuussa? ja jakakaa toki millä alalla olette.

sen tiedän että vuorotyöstä saa yö-ilta ja viikonloppulisien ansiosta ihan kivasti, mutta hintana tietty epäsäännöllinen työaika.
Ei nyt ihan surkee, mutta mä olen tienannut tuon "jo" kesätöistä ilman minkäänlaista kokemusta. Tosin mä en ole lähihoitaja.
No tämähän on niin riippuvaista alasta, mille on kouluttautunut ja myös siitä koulutuksen laajuudesta ja muusta. Itsellä 8-16 väliin sijoittuva "siisti sisähomma", palkka 3300 bruttona/kk ja jotain euroja päälle.

Tuo 1800 euroa olisi siis sellainen palkka, johon en ite olis tyytyväinen ja joka ei riittäis meidän menoihin. Mutta pääasia, että se on itselle sopiva, eikähän tuo nyt ihan huonoimmasta päästäkään ole :)
 
vieras
mikä työ`? musta se on ihan hyvä palkka. ei aluksi voi hirveitä edes pyytää ja varmaan siitä se voi sitten kokeusten mukaan noustakin.

kaikilla muka niin hyvät palkat, jos olis, ei täällä aina valiteltais rahapulaa...yms
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Aksukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Ei nyt ihan surkee, mutta mä olen tienannut tuon "jo" kesätöistä ilman minkäänlaista kokemusta. Tosin mä en ole lähihoitaja.
No tämähän on niin riippuvaista alasta, mille on kouluttautunut ja myös siitä koulutuksen laajuudesta ja muusta. Itsellä 8-16 väliin sijoittuva "siisti sisähomma", palkka 3300 bruttona/kk ja jotain euroja päälle.
joo, siis vaikea noita on vertailla. mä oon ihan tyytyväinen nyt tohon reilun 2000 peruspalkkaan lähihoitajana.

vaikkakin, sain saman summan kesätöistä aikoinani käteen kahdessa viikossa ilman minkään valtakunnan koulutusta. (silloin oli kyllä lisiäkin mukana..)
 

Yhteistyössä