Selvä eli minä nyt olen sitten huono äiti, kun pitää kauhistella ihan että herranjestas. Kyllä minä kaikkeni tuon lapsen kanssa yritän, lässykät.
Ei itekkään ole ottanut sitä niin vakavasti ja huolta siitä kuten olen sanonut, vaan toivonut että ajan kanssa parantuu tuo tilanne.
Tottakai otamme lääkeshamppoon sitten jos tilanne sitä vaatii. Mutta voiko tuon takia nyt kadota tosiaan tukka koko päästä??
Niin ja sitä valkoista paksua töhnää oli joskus kauan aikaa sitten... sen puhkaisi stressireaktio varmaan päänahkaan. Ei enää ole samanlaista ollut, vähän joskus hilsettä (kai) sellasta kuivaa ja hiekkamaista jää kynnen alle jos raapii
Nuo kohdat missä myöskin näkyy paljasta ihoa, ei näy kyllä selvästi mitään ihottumaa... ollaan tutkittu myöskin muuten koko päänahka, sielläkään ei ihottuma kohtia näy.
Hiukset myöskin ohentuneet ohimoilta ja hiusraja on korkealla eli tytöllä on myös korkea otsa, mutta näin on muistaakseni aina ollut joten se nyt ei silleen liity varmaan sitten mihinkään ja halutessaanhan sen saa piiloon leikkaamalla etutukan.
Eikö tuo d-vitamiini ole myöskin hiuksille hyvästä jota saa kesällä suoraan ihan auringosta tarpeeksi?
Tyttö kun oli äsken ulkona niin sano että kummasti polttaa vaan tuo aurinko tuota päälakea ja takaraivoa... vaikka luulisi sen olevan hiuksille hyvästä, koska se d-vitamiini ja valo