18.9 alkas viiden kilon urakka kuka tulis mukaan

^^ onnea sinulle! Se on hyvä syy jättää laihdutus myöhempään ajankohtaan ja keskittyä ihan muihin asioihin :)

Tänään on taas hiukan lipsunut ote. Pulla tuli popsittua ja suklaata anopin luona kun käytiin kahvilla. Eilen kyllä kävin juoksemassa 8km lenkin vesisateessa ja pimeässä. Olipa mahtavaa mennä saunaan lenkin jälkeen. Tuli aivan huippu olo. Nyt on hyvä olo mennyttä ja huono omatunto herkuista, pitää olla tarkkana viikonloppu ettei sorru enempää...

http://treenit.net/q.php?q=OTYzN0AyMDA4LTEw

Tälle päivälle ei mitään liikuntaa.. Mutta ulos ollaan menossa pihaa siivoamaan kattoprojektin jäljiltä. Siinä riittääkin hommaa.. Hyvää viikonloppua!!
 
Malta vain Snappis parantua kuumeesta rauhassa, kyllähän sitä ehtii liikkua sitten kun on varmasti terveiden kirjoissa. :)

26.9 61kg
29.9 60,9kg
6.10 60,8kg
14.10 60,3kg

Hitaasti paino tippuu.. Aivan liian hitaasti. Tätä menoa 60kg raja menee joskus ensi vuoden puolella rikki... :kieh:

Työt alkoivat eilen ja ihan hyvin meni ruokailutkin vaikka käytiinkin ravintolassa syömässä. Jälkkäriksi otin vain kahvin, vaikka tarjolla olisi ollut lakkakermakakkua! Uskoisin selviäväni kunnialla kun otan töihin eväät mukaan ja jonkun pikkumakean (keksin tms.)kahvin kanssa. Uusi strategia :D

Liikkunut olen ihan ok. Viikonloppuna tuli jopa tehtyä 13km lenkki metsäpoluilla ja -teillä kun oli vieraita. Kohta crosstreinaamaan pikku kakkosen ajaksi...
 
Heips!
Pikaiset kuulumiset täältä. Töissä on pitkää päivää, laihdutus vähän jäänyt, hyvä kun ehtii edes syödä jonkun leivän päivän aikana.. Missään ei vähempi syöminen näy. Paino samoissa kun viime viikolla. Mutta tärkein juttu. Pullaa ei ole tullut syötyä pariin viikkoon!! Eikä juurikaan muutakaan herkkua, paria keksiä lukuunottamatta ;)

Liikkunut olen joka päivä edes tuo 3km lenkin ja töissähän tulee käveltyä se n. 8-9h ympäri rakennusta.

Joko Snappis olet parantunut?
 
tänään on oööu eka päivä etä olo ois ok
oon kyllä joka päivä pyöräilly työ matkat mutta rauhallisesti ja töissä tulee kans käveltyä.

mää taas en varmaan oo muuta syöny kun pullaa oon kllä niin turvoksissaki ja kauhee karkki himo jääny päälle.

töissä tuli vähän katastrofeja ja kiirettä niin ei oo jaksanu miettiä.
nyt ostin kg lehden ja huomenna yritän olla ihmisiksi
oikeeen ottaa päähän oon syöny aivan tajuttomasti kaikkea hyvää enkä kyllä uskaltanu käyä puntarilla :(
 
no niin uskalsin tänään varovasti puntarille ja tulos oli 60,6
neljä päivää oon syö ny toisten tekemää hyvää ja rasvasta ruokaa ja olo on sen mukanen.
tänään sitten taas tiukka linja päällä
aamupuuro
kalakeitto
iso salaatti kuppi ja porkkana töihin mukaan
iltapala ?

olis suunnitelma saas nähä toteutuuko
purkkaa ainaki kuluu.

nyt se hyvä puoli että ukkoki alko vähän keventää.
 
yksinpuhelua taas

kaks päivää oon ollu tiukkana
ja ihan hyvin on menny paitti eilen illalla oli koko ajan nälkä.
töissä hokasin hyvän napostelu on vaan aika kallis. kirsikka tomaatteja.
pitäs keksiä jotain muutaki vähän halvempaa ,niissä ei tainnu olla ku rasiassa 6o kaloria :)

 
Mukaan porukkaan vaan!
Töissä menee kaikki aika, 12-13h poissa kotoa niin hiukan kärsii tämä kuulumisten kirjoittelu, mutta yritän ainakin näin viikonlopun aikana ehtiä jotain kirjoittaa. Mitään muutosta ei kyllä ole suuntaan tai toiseen tapahtunut, paino edelleen vaihtelee n. 200gr 60 kg molemmin puolin.. Tiukassa on tämä 60kg raja, tai sen alle painon saaminen.

Synttäreitä on vietetty koko päivä. Tänään herkutellaan, huomenna taas pitää lopettaa herkkujen pupeltaminen.. Muuten syöminen on ollut ihan hallinnassa. Siksi hiukan ihmetyttääkin kun ei mitään tapahdu. Tosin liikkuminenkin on hiukan vähentynyt, mutta n.30min-45min kuitenkin joka päivä. Tänään kävelin reippaasti yli tunnin kun pääsi valosaan aikaan liikkumaan =)
 
töitä ja stressiä lapsi kipeenä mikään ei toimi
ketuttaa :kieh:
tänään hyppäsin puntarille ja kurkistin varovasti 61,9 melkeen kaks kiloa lisää :|
oma vika en oo kyllä muuta tehny kun syöny koko ajan tekee mieli makeaa kun ei saa tarpeeksi nukuttua ja muutenki kakka olo.


odotellaan uutta inspiraatiota. |O
 
Jospa määki ehtisin tänne tulee kirjottelee, ku oon kesästä tiputtanu 5-6 kg ja nyt painan 67,5kg Vielä noi 7,5 kiloa pitäs saaha pois (ois pitäny jo ennen vuoden vaihdetta mutta...)

Oon ollu kipeenä ite viikon ja sitä ennen puolitoista viikkoa hoitamassa kipeetä lasta kotona, joten liikuttua ei oo tullu, jos sitä ens viikolla menis infrapunasaunalla alottelemaan...
 
Huomenta!
Täällä vielä roikun mukana, ei vaan ole ehtinyt raportoimaan. Juuri kun työt olisivat alkaneet mennä suht normivuoroissa, niiin tuli sairastapaus,jonka vuoksi nyt sitten jatkuu 6pvää/vko ja yli 8h työpäivät.. Pikaiseen tulin kertomaan kuulumiset ennen töihinlähtöä samalla kun makselen laskuja. Vaikkakin ylläri,ylläri, mitään mullistavaa ei vieläkään ole tapahtunut.
59,6kg näytti vaaka tänä aamuna. Pariin päivään en edes ole ehtinyt syödä juurikaan mitään, toisaalta liikkuminenkin on hyvin rajoittunut kaupan sisälle. Tietysti siinä tulee päivän aikana varmasti useampi kilometri käveltyä, kun koko ajan liikkuu ja yksi varastokeikkakin on ainakin sen 500m.. Mutta eihän se sama asia ole kun kunnon lenkki..

Aamuisin ennen töihin lähtöä olen käynyt n.3km lenkin, mutta aamulla nuo tehot ovat hiukan niin ja näin.. :D

Ja täältä lähtee Snappikselle kunnon potku persuuksille! :)
 
18.9 61kg
23.9 60kg
30,9 59,6
7.10 59,8
14.10 59,5
18.11 61,2
27,11 62,5

nyt vedin varmaan pohjat näin paljon oo painanu kun ootaessa.
toissa päivä meni hyvin en syöny suklaata ja eilenki meni hyvin asteikolla 4-10 niin 8 tuli
tavoite 57kg
 
Mites Snappiksella menee?
PItkästä aikaa käväisin vaakalla aamulla. 59,7kg oli tuomio, tosin hiukan turvotusta liikkeellä. Hyvä tässä on se ettei paino ole noussut, mutta huonoa se, etten todellakaan tiedä mitä minun pitäisi tehdä saadakseni se laskemaan. Tavoite edelleen n.5kg päässä, aikaa menee, muttei mitään tapahdu. Herkkuja on mennyt enää satunnaisesti, eikä niitäkään tee enää edes mieli (niin kovasti.. :whistle: )

Tänään ajattelin kaivaa jostain askelmittarin mukaan töihin ja katsoa montako askelta tulee päivän aikana otettua. Ihan vain siksi että saisin melko tarkan askelmäärän päivältä, enkä vain sellaista "musta tuntuu että kävelen koko päivän"-lukemaa.

Mutta yritetäänpä nyt tsempata loppuvuosi kunnialla läpi, niin ensi vuonna on paremmat lähtökohdat "aloittaa" taas uudella innolla :)
 
mulla menee ihan läskiks koko ajan pitää mässyttää jotain kaks vikkoo jouluun jos nämä kaks viikkoa olis skarppina tai yrittäs etes yhden päivän :kieh:

nyt iski flunssa mutta mulla se ei ainakaan ruokahaluun vaikuta ikinä.....

nyt yritän tämän päivän tsempata ja huomenna yritän tulla kertomaan että tsemppaan tiistainki.
mun pitäs joka päivä hokea itelle älä syö herkkuja älä syö herkkuja....
 
Ihan ok sujuu. Aamulla vaaka näytti 59,2kg, eli puoli kiloa miinusta viime käyntiin. Välissä kävin vaakalla,olisiko ollut viikonloppuna, ja silloin lukema oli 57 ja jotakin.Epäilen kyllä tilapäistä häiriötä punnitushetkellä :D

Hitaasti lähtee siis edelleen ja se hiukan latistaa. Mahtavaa sen sijaan on että lunta on sen verran että huomenna voisi käydä vapaapäivän kunniaksi hiukan hiihtämässä koirien kanssa.

 

Yhteistyössä