17v. kihloissa 32v. kans?

ihan uteliaisuudesta
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä oon aina miettinyt sitä että se ikäero ei ehkä tunnu viel siinä vaiheessa kun toinen on 25 ja toinen päälle neljänkymmenen.. mutta kun sitä ikää karttuu niin toinen on jo eläkkeellä kun toinen on vielä suht nuori. yhteisiä eläkepäiviä pari tuskin koskaan näkee. ja vaikka itsekin olen kokenut jne, en kykene edes ajattelemaan että alkaisin isäni ikäisen kanssa seurustella. musta se vaan olis omalla kohdalla aika :x
Mitä sitten? Elämä on! Jokainen taaplaa tyylillään. Ja kuka tässä on isänsä ikäisistä puhunut?
Mulle ei tulis kyseenkään seurustella oman ikäisen "miehen" kanssa, ellei kyseessä sitten olisi joku joka kykenisi henkisesti samalle tasolle jutuissaan..
Oletteko te lihavia lösöjä joita nuoret pojat eivät huoli? Ja näytätte 10v vanhemmilta?
 
vieras
olin joskus miehen työkaverin tupareissa. 34-vuotias mies oli jättänyt vaimonsa ja lapsensa ja muutti suoraan 17-vuotiaan tyttöystävänsä kanssa yhteen (mies oli pettänyt vaimoaan tämän pikkulikan kanssa ). tää 17-vuotias tuli sitten aika pian raskaaksikin. ei liene suuri ihme, että liitto ei kauaa kestänyt... ;)

sieltä tupareista mun oli kyllä pakko häipyä kesken pois kun tuli niin ällöttävä olo, en ees tajua miten sinne tulin lähteneeksi... :ashamed:
 
ootte huvittavia
Mitä sitten? Elämä on! Jokainen taaplaa tyylillään. Ja kuka tässä on isänsä ikäisistä puhunut?
Mulle ei tulis kyseenkään seurustella oman ikäisen "miehen" kanssa, ellei kyseessä sitten olisi joku joka kykenisi henkisesti samalle tasolle jutuissaan..

[/quote]


kuulostat ihan tutultani. ei voi millään alentua seurustelemaan ikäistensä kanssa kun on olevinaan itse niin fiksu ja kypsä ja parempi ku muut.

hän onkin sinkku :LOL:

 
huhhuh
Alkuperäinen kirjoittaja ihan uteliaisuudesta:
Oletteko te lihavia lösöjä joita nuoret pojat eivät huoli? Ja näytätte 10v vanhemmilta?
Heh, en todellakaan ole lihava lösö, ja kyllä, minut olisi huolinut aika moni nuori poika. 14-19 vuotiaana seurustelin suunnilleen oman ikäisteni kanssa.
Niin ja ihan ikäiseltäni näytän.

 
.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olin joskus miehen työkaverin tupareissa. 34-vuotias mies oli jättänyt vaimonsa ja lapsensa ja muutti suoraan 17-vuotiaan tyttöystävänsä kanssa yhteen (mies oli pettänyt vaimoaan tämän pikkulikan kanssa ). tää 17-vuotias tuli sitten aika pian raskaaksikin. ei liene suuri ihme, että liitto ei kauaa kestänyt... ;)

sieltä tupareista mun oli kyllä pakko häipyä kesken pois kun tuli niin ällöttävä olo, en ees tajua miten sinne tulin lähteneeksi... :ashamed:
järkyttävää :eek:

 
,,
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Alkuperäinen kirjoittaja ihan uteliaisuudesta:
Oletteko te lihavia lösöjä joita nuoret pojat eivät huoli? Ja näytätte 10v vanhemmilta?
Heh, en todellakaan ole lihava lösö, ja kyllä, minut olisi huolinut aika moni nuori poika. 14-19 vuotiaana seurustelin suunnilleen oman ikäisteni kanssa.
Niin ja ihan ikäiseltäni näytän.
minkä ikäinen olet nyt?
 
huhhuh
Alkuperäinen kirjoittaja ootte huvittavia:
kuulostat ihan tutultani. ei voi millään alentua seurustelemaan ikäistensä kanssa kun on olevinaan itse niin fiksu ja kypsä ja parempi ku muut.

hän onkin sinkku :LOL:
Mun tässä asiassa ei ole mitään tekemistä alentumisen kanssa. Jos ei osu jutut kohdalleen ikäisensä kanssa niin minkäs teet?? Pitäis pakottaa itsensä jonkun klopin kainaloon väkisin??
 
huhhuh
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Alkuperäinen kirjoittaja ootte huvittavia:
kuulostat ihan tutultani. ei voi millään alentua seurustelemaan ikäistensä kanssa kun on olevinaan itse niin fiksu ja kypsä ja parempi ku muut.

hän onkin sinkku :LOL:
Mun tässä asiassa ei ole mitään tekemistä alentumisen kanssa. Jos ei osu jutut kohdalleen ikäisensä kanssa niin minkäs teet?? Pitäis pakottaa itsensä jonkun klopin kainaloon väkisin??
Siis mun MIELESTÄ, tuli kirjoitettua vähän liian nopeasti.

 
.
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Alkuperäinen kirjoittaja ootte huvittavia:
kuulostat ihan tutultani. ei voi millään alentua seurustelemaan ikäistensä kanssa kun on olevinaan itse niin fiksu ja kypsä ja parempi ku muut.

hän onkin sinkku :LOL:
Mun tässä asiassa ei ole mitään tekemistä alentumisen kanssa. Jos ei osu jutut kohdalleen ikäisensä kanssa niin minkäs teet?? Pitäis pakottaa itsensä jonkun klopin kainaloon väkisin??
Siis mun MIELESTÄ, tuli kirjoitettua vähän liian nopeasti.

minkä ikäinen olet nyt ja seurusteletko?
 
Melizza
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja Melizza:
Minä olen 36v ja mieheni on 26v....
Ihan ok mutta ette varmaankaan seurustelleet kun hän oli 17?
Hän oli 20....mutten näe mitään ongelmaa tuossa. Yleensä se touhu alkaa 15vuotiaana ja aina ne opettajat ovat vanhempia miehiä ja parempi kun ovat varattuja.
Mutta olen seurustellut pojan kanssa joka oli 17v ja itse olin 19v
 
Melizza
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Melizza:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja Melizza:
Minä olen 36v ja mieheni on 26v....
Ihan ok mutta ette varmaankaan seurustelleet kun hän oli 17?
Hän oli 20....mutten näe mitään ongelmaa tuossa. Yleensä se touhu alkaa 15vuotiaana ja aina ne opettajat ovat vanhempia miehiä ja parempi kun ovat varattuja.
?
Tarkoitan tuota seksikokeilua...
 
Juu tää on näitä aiheita taas joita täytyy aatella siltä kantilta että jos oma lapsi olisi tuo nuorempi osapuoli, sit siihen saa jonkin sortin käsityksen. Musta on tosi sairasta että lapsi seurustelee aikusen kanssa. Toki moni 14-16 vuotias tyttö saattaa ulkoisesti näyttää naiselta mutta ei sitä silti henkisesti ole. Moni poika taas ei vielä välttämättä tuossa iässä paljoakaan ikäistään vanhemmalta näytä ja sik onki aika yleisempää että nuoret likat eksyy vanhempien miesten seuraan.

En hyväksyis yhtään.
 
nainen
Siis mä en voi kans ymmärtää et miten aikuiset ihmiset voi seurustella alaikäisten kanssa. Ite olin vajaa kolmekymppinen kun baarissa monet 17-19 -vuotiaat yritti pokailla ja kyllä mua kauhistutti jo ajatuskin tuollaisista lapsistakin seurustelukumppaneina. Ei tulis kuuloonkaan! Musta tuntuu et ne vanhat äijät yrittää vaan pitää itsensä nuorena ja kuvittelee et nuori kumppani tekee heistä nuoremman. Olen pahoillani, mun mielestä tuossa vaiheessa (et toinen on teini) ni se vanhempi osapuoli tekee itsestään naurettavan...
 

Yhteistyössä