170cm pitkät, paljonko painatte?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
169 cm ja n.62 kg ja 5 kg pitäis poistattaa kropasta niin ois hyvä. Mulla on siitä hassu kroppa että yläosa on ihan läskitön ja melkein luiseva, no on mulla tissit mutta sitten navan alapuolella on sitä ylimääräistä se 5 kg. Eli olen reitevä ja pyllykäs ja se ei ole kiva kun oon kuin kahdesta palasta tehty :kieh: :LOL:.
 
173,5 tarkalleen on pituus.

paino nyt 95 suunnilleen (raskaana olen). olin just päässy alle 90 mut nyt alkanu taas nousta.
tavotteena on semmone 62 ehkä..

parikyt kiloa lähti ennen raskautta ihan vaan ku rupesin syömää diabetesruokavaliolla. eli kaikkee saa syyä mut hiilareita laskin sit ja tarkistin ateriakoot jne.
 
dfdf
[QUOTE="mä";22991347]76kg-78kg ja mä oon just ny hyvä, isot rinnat ja timmikroppa, täyttä lihasta :D eli näköjään jo tänkin ketjun perusteella ei kauheesti painolla voi mitata mitään![/QUOTE]

En usko, ellet laita kuvaa.
 
"Miiu"
Pituus 171 cm ja painoa 71 kg. Puolen vuoden sisällä lähtenyt 15 kg, joten nyt on hyvä.
Ehkä pari kiloa vois vielä lähteä, muttei enempää. Kiinteyttäminen olisi se oikeampi tavoite...
 
oho
Pituus 169cm ja paino 63-64 kg. Siinäkin mielestäni on pari kiloa liikaa, vaikka kyllä ihan tykkään kropastani näinkin.


Uskon kyllä, että JOKU voi olla 76-78 kiloisenakin timmi, mutta todella vaikeaa kuvitella. Itselläkin isot rinnat ja urheilen aika paljon, mutta kyllä silti sitä ylimääräistä hieman on.
 
juuh
68, vois painaa vähän vähemmän 63 on ollut tunnetusti hyväkäs paino mulle mut kattotaan kunhan tuo tissitakiainen alkaa nauttimaan ravintonsa muilla keinoin niin voi alkaa miettii et tekiskö painolleen jotain... nyt oon lähinnä keräilly kaloreita etten suotta laihtus kun painoin tän verran ennen odotustakin...
 

Yhteistyössä