17 vuotta sitten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
Tuo meille tuli, aika hyvin on jaksanut mukana kulkea. Olin silloin esikoisen kanssa kahdestaan, mies oli armeijan harmaissa. Tuosta oli mukavasti apua pienen vauvan kanssa ja muutenkin, kyllähän nuo tiedetään. :heart:

Vähän sillä jo alkaa olla harmahtavaakin kulmissa, oikeastaan aika sööttiä, tosin ei niinkään muodikasta enää. Paljossa se on mukana ollut ja monta kotiakin nähnyt, niin kuin mekin.
Mutta kyllä mun täytyy nyt antaa sen mennä :'( tiensä päähän, eläkkeelle kokonaan. :'(

Missä myydään edullisia mikroaaltouuneja?

:xmas:

Totta se on,ettei nykyään saa enää kunnollista elektroniikkaa,kaikki hajoaa kunnes takuu on umpeutunut :(
Ennen tehtiin mm telkkareitakin,mitkä kesti ja kauan :D

Kannattaa gigantista katsoa :whistle:

Uuden hyvän saa noin 100 ?:llä, halvemmallakin löytyy.

Mun vanha Philips mikro on edelleen käytössä mun siskolla, ostin sen -88, samana vuonna kun vanhin tyttäreni syntyi. Siihen asti olin vannonut etten tarvitse mikroa mihinkään. On muuten niitä ensimmäisiä digitaalisia, kellään muulla tutulla ei sellaista hienoa vehjettä ollut silloin. (koska tavallisia sai halvemmalla )

Meillä on vähän aikaa sitten hankittu uus mikro Veikon Koneesta. Hyvin yksinkertanen malli; löytyy vaan 2 nappia, joista käännetään: toisesta aika ja toisesta teho. Makso vaan jotain reilu 50?. Luulen, et mitä enemmän vimpstaakkeja ja erikoisuuksia, sitä kehnompi vempele ja sitäpaitsi kalliimpikin.

Yhteistyössä