17? lastensukkahousut ?

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
En tiiä, mut ite kauhistelin tänään kun myin kahdenkympin lasten sukkahousut. Ilman aleja tosin. Mutta höh, on kai niitä kivempia halvemmallakin :eek:
Mäkin törmäsin yks päivä jossain lastenvaateliikkeessä yksivärisiin vaaleanpunaisiin sukkiksiin jotka maksoivat 21e :eek:
En ikinä maksais sukkiksista niin paljon, varsinkaan vauvalle, ja vielä yksivärisistä!
 
mä maksaisin hyvistä sukkiksista tuon, meidän pimuilla on monet småfolkin sukkikset, hinta 17,90... noin... kunnon sukkiksia on tositosivaikea löytää nykyään, mitkä ei ekassa pesussa nyppäänny ihan hirveiksi :D
 
äiti
Anoppi osti esikoiselle kerran sukkahousut jotka maksoivat jotakin 20e luokkaa ja sanompahan vaan et ei minusta olleet sen kummosemmat kun mitkään muutkaan mitä ollaan käytetty...enpä ite maksais kyllä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
mä maksaisin hyvistä sukkiksista tuon, meidän pimuilla on monet småfolkin sukkikset, hinta 17,90... noin... kunnon sukkiksia on tositosivaikea löytää nykyään, mitkä ei ekassa pesussa nyppäänny ihan hirveiksi :D
Paikallisesta k-marketista oon ostanu 4,90, eikä oo nyppyyntyneet. Mutta hienoa, että joillain on varaa pukea lapsensa kalliisti! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:
Alkuperäinen kirjoittaja Leija:


Ihastelin kuperkeikan alessa värikkäitä lastenvaatteita. Näiden sukkahousujen ap hinta on aika korkea. Oletteko käyttäneet ja ovatko hintansa värttejä?
Ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa
:D

Nyt alessahan ne olisivat vain 8 ? :kieh:

-tuli mieleeni että joskus saimme lahjaksi marimekon unikkosukkahousuja. Aika kauan niitä käytettiin, mutta kokonumerot olivat ihan puppua. Vyötäröosa oli tosi matala. Siis 128 senttiset kävivät 116 senttiselle.
 
archie
Taas asian vierestä mut minä sit inhoon ostaa noita sukkiksia kun niitten koon arviointi on ihan per...stä. Siis nehän on useinmiten paketissa ja vielä niitattu yhteen joten siitä on vaikea arvioida minkä kokonen todellisuudessa on ja sit noi koot voi tosiaan vaihdella eri malleissa aika paljonkin.
 

Yhteistyössä