**17-18 viikon jännääjät**

Maanantai 24.3.2008

Nobody................2/24-30................yk2..............pikkukakkonen
Chessa..................2/32-36................yk1............pikkukolmonen
Ouska....................6/35..................yk3...............esikoinen
Peppi1981............2/28-30...............yk34..........esikoinen

Kiitos Nobody. Ja tervehdys uusille. :)

Pepillä tosiaan yrityskiertoja jo paljon takana, toivottavasti pääset tästä kierrosta massua kasvattelemaan. Ja tietysti muillekkin paljon plussaonnea. =)

Mitenhän tuntuu, että ens kuun loppuun on vielä niiiiiiin pitkä aika. :whistle: :p

Tiistai 25.3.2008

Nobody................3/24-30................yk2..............pikkukakkonen
Chessa..................3/32-36................yk1............pikkukolmonen
Ouska....................7/35..................yk3...............esikoinen
Peppi1981............3/28-30...............yk34..........esikoinen

Keskiviikko 26.3

Nobody................4/24-30................yk2..............pikkukakkonen
Chessa..................4/32-36................yk1............pikkukolmonen
Ouska....................8/35..................yk3...............esikoinen
Peppi1981............4/28-30...............yk34..........esikoinen

No missäs kaikki luuraa,hiljasta tuntuu tässä pinossa olevan :whistle:
Mä en ole nyt pariin päivään oikein ehtinyt tänne mitään rustailee,kun on ollut niin paljon töitä,huomennakin ehdin vain täällä piipahtaa :snotty:

Torstai 27.3

Nobody................5/24-30................yk2..............pikkukakkonen
Chessa..................5/32-36................yk1............pikkukolmonen
Ouska....................9/35..................yk3...............esikoinen
Peppi1981............5/28-30...............yk34..........esikoinen

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Lukemassa käyn aina miekin. Tää on vaan niin tätä tässä vaiheessa kuuta, pääsis ees tositoimiin :D .

Kattelin tuossa, että just ja just menisi ensi vuoden puolelle LA jos kierron mukaan laskee. Siis jos oletetaan, että jotenkin ihmeellisesti jo nyt tärppi kävisi, ensimmäisestä kierrosta ja pikkuinen pysyisi yksiössään eräpäivään asti. Mie oon varmaan pohtinut tuota liikaa, mutta itte olisin mieluummin alku- kuin loppuvuoden lapsi :ashamed: .

En voi sille mitään mutta pari nimeekin on käväissyt jo mielessä vaikkei raskaudesta tietoakaan, tai sitten jos jossain kuulee jonkun kivan nimen niin painamalla painan mieleen... :whistle: ... taitaa kuume olla aika kova. :heart:

Illanjatkoja kaikille. *poistuu takavasemmalle höyryymään* :D

Täällä on jo nimikin valmiina. Tai ainakin vaihtoehtoja löytyy.

Täällä saattaa kanssa olla sama tilanne. että saattaa mennä ensi vuoden puolelle. Todennäköisesti syntyy suunnitellulla sektiolla niin syntyy tämän vuoden puolella. Edellyttäen että tässä kierrossa tärppää.

voisin siirtää varovaisesti itseni tänne tuolta meidän viikkojen 13-14 plussaajien pinosta :snotty: kun sain haaleita haamu plussia r-testiin mutta se olikin kemiallinen raskaus ja nyt ois niiku kp2/30....yk2....esikoinen
Täällä tädin kourissa vaikeroidaan..maha on kipee :/ ja mieli maassa..siltikin uuteen kiertoon ja lisää onnea mukaan.et täällä jännätään ihan viikon 17 lopulla tai 18 viikon alussa..ei tullu nyt joulu vauvaa..jos vaikka tammivauva :heart:

Tyty: :hug:

Mieki käyn välillä lueskelemassa näitä juttuja.. pääsemme kohta taas aloittamaan yrityksen, ku täti pakkaa tavaroitaan..itse juon jo tota greippimehua, vaikka en tiedä onko siitä mitään hyötyä minulle.. nimistä vielä sen verran, että itse olen miettinyt jo lasten nimiä seiskaluokalla kaverin kanssa ja sieltä asti on jo tytölle nimi valmiina ja pojankin toinen nimi on sieltä asti ollut suosikkini.. ainoastaan etunimi vaihtui ku mieheni ei siitä oikein tykännyt.. mutta saa nähdä kuinka sit käy, kun joku päivä se lapsi sitten syntyy..

tyty: voi harmi :hug: , toivottavasti tässä kierrossa tulee oikein vahvoja viivoja.

Peppi: tuota greippimehua oon miettinyt miekin *kirjoittaa ostoslistaan* :p . Mie oon alkanut huolehtimaan paremmin foolihapon saamisesta.

Kiva, että muillakin jo nimet mielessä vilistää, ajattelin jo olevani outo :snotty: . Tänään värjäilin hiuksia, jos vaikka tärppäiskin. Sitten tulisi 9kk:n tauko. Tiiän, että noiden värien pitäisi olla turvallisia mutta mie oon hiukan hysteerinen odottaja. :whistle: :ashamed: :D

Mutta nyt kullan kainaloon. :heart:

Sunnuntai 30.3

Nobody................8/24-30................yk2..............pikkukakkonen
Chessa..................8/32-36................yk1............pikkukolmonen
tyty86...................4/30.....................yk2.............esikoinen
Ouska....................12/35..................yk3............esikoinen
Peppi1981............8/28-30...............yk34..........esikoinen

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Yhteistyössä