16cm

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jussi69
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jussi69

Vieras
se mua on aina huvittanu et kun täälläkin on jauhettu aina et josain tutkimuksissa on todettu että eurooppalaisen miehen kalun keskimitta seisokissa olis jotain 16cm.niin onhan sen väkisinkin oltava enemmän tai si mulla sattuu oleen keskimäärästä isompi kalusia kavereita.
itellä on 16cm just seisokissa ja aina ollu kaikista pienin kalu jos ollaan esim,kavereiden kans jotain kimppaa jonkun naisen kans harrastettu,ainakin kymmenen kaverini kalun mitan tiedän,nin ei kellään ole nin pientä kun mulla.
mutta hyvin tällä omalla pikkuveitikallakin pärjänny 35vuotta olen,mut väitän et todellinen keskimitta olis joku ainakin 18cm.
että tällästä mitä mieltä olette?

se mua on aina huvittanu et kun täälläkin on jauhettu aina et josain tutkimuksissa on todettu että eurooppalaisen miehen kalun keskimitta seisokissa olis jotain 16cm.niin onhan sen väkisinkin oltava enemmän tai si mulla sattuu oleen keskimäärästä isompi kalusia kavereita.
itellä on 16cm just seisokissa ja aina ollu kaikista pienin kalu jos ollaan esim,kavereiden kans jotain kimppaa jonkun naisen kans harrastettu,ainakin kymmenen kaverini kalun mitan tiedän,nin ei kellään ole nin pientä kun mulla.
mutta hyvin tällä omalla pikkuveitikallakin pärjänny 35vuotta olen,mut väitän et todellinen keskimitta olis joku ainakin 18cm.

Gaussin käyrä pätee tähän myös eli on todella pieniä ja aivan hulvattoman isoja, mutta kaikkien vehkeiden pituuksien laskettu keskiarvo on se mistä puhutaan. Olen kuullut usein miesten sanovan, että eivät he tuijottele toisten miesten jalkovälejä. Näiden jatkuvien onko penikseni liian lyhyt, pieni, pitkä, paksu jne voisi päätellä, että miehet eivät muuta teekkään kun vertailevat vehkeitänsä toistensa vehkeisiin.

Viimeksi muokattu:
samaa mieltä jussi69 kanssa,ei kellään mun ex seksikumppaneista ole ollut mikään 15cm kikuli vaan lähempänä 20cm tai ylikin.
evoluutio on tehnyt tehtävänsä tässäkin asiassa,pienikikuliset miehet on muinaisjäänne :)
eli turha vedota johkin ikivanhoihin tutkimuksiin

Missä iässä piippeli alkaa pienentymään? Jotenki vetäytymään kasaan?
Ku on mullakin aika paljon isompi ku 14cm mut oon tosin nyt 17v, sit ku oon 40? vetäytyykö se kasaan?

Kyllähän tuo osittain saattaa myös olla näköharhaa että kaverin muna näyttää isommalta kun se olisi. Toki mahdollista että se on, mutta käsittääkseni asiaa on ihan tutkittu, että ylhäältäpäin katsottuna vehkeet näyttää pienemmältä kun oikeasti ovat, samoin kun oma vatsa ym..

Mutta eikus mittanauha käteen ja kaverien munat mittaa niin sillähän saadaan suoraa suomalaisten nuorten keskipituudet?

Kun sulla ja sun kavereilla on "iso" KYRPÄ, niin kaikilla muilla täytyy olla keskimääräistä isompi KYRPÄ!

Viimeksi muokattu: