Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Voi ei, toivottavasti asiat tuosta selviää ja saatte sovun aikaan kun tilanne vähän rauhoittuu.
Musta on oikein hyvä että lähdit etkä jäänyt katsomaan tuollaista! :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minka Meduusa = Scarlett O´Harava? Yhtä innokkaasti Savannan kimpussa ainakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minka Meduusa = Scarlett O´Harava? Yhtä innokkaasti Savannan kimpussa ainakin.
En mä kyllä mielestäni ollut ap:n kimpussa vaan pohdin mitkä voisivat olla syynä tähän. En ole ainoa joka on sitä mieltä, että Savannan perheen elämäntyyli on aika kuluttavaa ja varmasti hermot kiristyy.
Lue nuo mun harmaanakin kirjoittamat viestit. Onko ne jotenkin Savannan kimppuun käymistä? Kehotin häntä menemään nukkumaan ja kysyin tietääkö mies heidän olinpaikkansa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minka Meduusa = Scarlett O´Harava? Yhtä innokkaasti Savannan kimpussa ainakin.
En mä kyllä mielestäni ollut ap:n kimpussa vaan pohdin mitkä voisivat olla syynä tähän. En ole ainoa joka on sitä mieltä, että Savannan perheen elämäntyyli on aika kuluttavaa ja varmasti hermot kiristyy.
Lue nuo mun harmaanakin kirjoittamat viestit. Onko ne jotenkin Savannan kimppuun käymistä? Kehotin häntä menemään nukkumaan ja kysyin tietääkö mies heidän olinpaikkansa.
Eli sä OOT scarlett?
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:Ei voi muuta kuin edelleen![]()
En ole Scarlett. Mä en tajua mistä sä olet tuollaisen keksinyt. Enkä edelleenkään ole Savannan kimpussa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:Ei voi muuta kuin edelleen![]()
En ole Scarlett. Mä en tajua mistä sä olet tuollaisen keksinyt. Enkä edelleenkään ole Savannan kimpussa.
Mistäkö keksinyt? Sulla on ihan samanlaiset jutut -joskin pohojanmaan murre on kadonnut. Ilmestyit pian sen jälkeen kun Scarlett ilmoitti häipyvänsä. Olet samanpituinen ja -painoinen kuin Scarlett.
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:Paha sanoa onko jutut samanlaiset koska en muista toisten kirjoituksia niin hyvin. Enkä kyllä tiedä toisten mittojakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:Paha sanoa onko jutut samanlaiset koska en muista toisten kirjoituksia niin hyvin. Enkä kyllä tiedä toisten mittojakaan.
Niin no jos sä ilmestyit vasta äsken ja Scarlett oli häipynyt sitä ennen niin mitenpä muistaisitkaan. Olet siis harmaillut kuitenkin aiemmin, kun sulla jotain muisteltavaa ylipäätään on?Mitat löytyy ihan haku-toiminnolla, vink vink.
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:jonkun tietyn nikin mitat. Sä voit ne etsiä jos kiinnostaa ja verrata sitten mun mittoihin että onko ne samat. Kerro sitten mulle mitä tuloksia sait.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:jonkun tietyn nikin mitat. Sä voit ne etsiä jos kiinnostaa ja verrata sitten mun mittoihin että onko ne samat. Kerro sitten mulle mitä tuloksia sait.
Justhan mnä kerroinNyt sulla meni ohi ja lujaaaaaa...
Alkuperäinen kirjoittaja mitta täynnä.:meillä talon rakennus meneillään ja meilläkään mies ei halua palkata ketään sinne. Tosin sille ei oo rahasta pääasiassa kyse vaan se haluaa tehä kaiken ite kun kerran osaa. minäkin tunnen itseni täys yksinhuoltajaksi koska en näe miestä ollenkaan, tulee kun ollaan nukkumassa ja lähtee aikaisin aamulla kun vielä nukutaan. koko meidän suhdekin on täysin kuollut ei olla koskettu, puhuttu tai rakasteltu nyt vuoteen ja sama jatkuu varmaan siihen asti että talo on valmis ja ehkä jopa pidempään sillä pitäähän se pihakin ym ym tehä... voi jumalauta mä sanon jos ei pidetä taukoa sitte jääkööt se piha myöhemmäksi...
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:puhuimme, sovitimme, ei hän, no enkä mä halua eroa, kyllä me luulemme että se tästä muuttu, kun tulee rauhallisempi vaihe, milloin ei tarvi paljon mitään tehdä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:jonkun tietyn nikin mitat. Sä voit ne etsiä jos kiinnostaa ja verrata sitten mun mittoihin että onko ne samat. Kerro sitten mulle mitä tuloksia sait.
Siis kerroit sen nikin mitat? Mä taidan sitten olla sokea kun en niitä näe missään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:jonkun tietyn nikin mitat. Sä voit ne etsiä jos kiinnostaa ja verrata sitten mun mittoihin että onko ne samat. Kerro sitten mulle mitä tuloksia sait.
Siis kerroit sen nikin mitat? Mä taidan sitten olla sokea kun en niitä näe missään.
Et sä sokea ole vaan jotain muuta, jos et tajua kun kirjoitin että sun mittas on samat kuin sillä nikillä. Päättelepä siitä, mitkä ne on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:jonkun tietyn nikin mitat. Sä voit ne etsiä jos kiinnostaa ja verrata sitten mun mittoihin että onko ne samat. Kerro sitten mulle mitä tuloksia sait.
Et sä sokea ole vaan jotain muuta, jos et tajua kun kirjoitin että sun mittas on samat kuin sillä nikillä. Päättelepä siitä, mitkä ne on![]()
Mulla ei ole kuin sun kertoma niistä mitoista ja mistä mä tiedän, että puhutko sä totta vai ei.
Mutta tämä asia on nyt loppuun käsitelty.
Alkuperäinen kirjoittaja essi:Savanna, kerropa miksi sovittelit ja palasit takaisinP kerro miksi et halua erota, jos mies tosiaan on sinua jo useamman kerran lyönytkin?
En pysty ymmärtämään?