164cm pitkät, paljonko painatte ja oletteko tyytyväisiä?

  • Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti
...
Itse olen tällä hetkellä 164cm/67kg.
Olen laihduttanut tammikuun alusta ja painoa on tippunut noin 4kg. Tavoitepaino on suunnilleen 59-60kg, mutta mikä on tämän pituiselle se ihannepaino?
En ole kovinkaan siro, joten minnekkään 50kg tienoille en edes haaveile pääseväni.
 
Minä painan 54-55kg. Ihan tyytyväinen ole. Olen painanut 49kg pitkän pitkän aikaa. Raskauksissa paino nousi hiukan. Mutta mulla se tahtoo tippua aina liian alas. Vaikka syön normisti en laihuta. Joten nyt olen tyytyväinen, kun tuossa 54-55kg olen saanut painon pidettyä :)
 
no
ihannepainosi on vähintään 54 kiloa ja enintään 65 kiloa, eli tuo sinun tavoitteesi kuulostaa kyllä oikein hyvältä.

Itse olen 166,5 cm pitkä ja painan 56 kiloa. Tiedän, että olen normaali, mutta silti haluan laihduttaa, lähinnä takalistoa, koska siellä on liikaa :D
 
oon n.168 ja n57kg,suht tyytyväinen vaikka paino vähän (n.5kg) lisääntynyt.
ihmiset on kovin eri mallisia,ei pelkkä pituus/paino välttämättä kerro onko sopiva,mutta jos itsestäsi tuntuu hyvältä,nii sit ok. :)
 
mie
Olen 166cm ja painan kahden lapsen jäljiltä 62-63kg. Ihannepainoni olisi n.60kg, mutta nuo pari kiloa istuvat tiukassa vaikka miten liikun...:( Syömälakkoko tässä pitäisi järjestää
 
...
Kiitos vastauksista :)
Mä tavoittelen nyt ensin sitä 60 kiloa ja katotaan miltä tuntuu/näyttää. Jos ei vieläkään hyvältä niin sit vois nipistää vielä muutaman kilon pois.
Mutta kun on ollut vuosia ylipainonen niin tuntuu kivalta jo se että pääsee normaalipainoon :)
 
165 ja n. 50 on talla hetkella mitat. Samoilla linjoilla kuin moni muukin nakojaan, etta muutama lisakilo ei olisi pahitteeksi, ei aikuisen naisen tarvitse olla kokoa xs. Noh, kun lopettelen taman imetyksen kokonaan, niin luulisi niita kiloja tulevan :).
 
Isolde
Mä olen suunnilleen 164 ja alimmillaan aikuisiällä painanut 46, se oli liian vähän. Paras paino mulle olis alle 55 kg, mielellään 52-54. Alle 60 kg vähintäänkin. Yli 60-kiloisena olen jo pullean näköinen.
 
niin
Painan 66kg ja laihdutan. Haluan päässä ensin 60 kiloon, sitten 58 kiloon.

Alimmillaan paino on ollut aikuisiällä 58 kg ja ylimmillään 77kg. Ei raskauksia.

Jos kolmetoistavuotiaana paino oli 61kg ja yli 160 cm olin.
 

Yhteistyössä