164 cm ja 67 kg lihava?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Miulla 163cm pitkänä 67kg ois liikaa. Painan nyt 49 ja saisin kyllä painaa enemmänkin jos vaan se paino tulis lihaksina eikä läskinä. Normaalisti painan 46kg. Nyt ne ylimääräiset 3kiloa on pelkkää läskiä vatsassa ja reisissä.

Suzyanne
Ei ole vielä lihava, ehkä aavistuksen verran pyöreähkö muttei pahasti. Normaalipainon ylärajoilla. Riippuu aika paljon ruumiinrakenteesta, ja onko enemmän lihaksia kuin läskiä tms. , mutta jos on lihaksia, niin tuon kokoinen on ihan Ok.

--
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mikä olisi mielestäsi hyvä paino tämän mittaiselle ihmiselle?
On lihava.
Pituus miinus 110, eli sinun ihannepainosi on 54 kg :)
No OHHOH. Mä oon 158 pitkä, eli mun ihannepaino olis 48kg? Sen verran oonkin painanut viimeksi ala-asteella. Mulla sopivin paino on 52kg, jos laihtuu tuon alle niin eipä oo tissejä eikä persettä enää. Nyt raskauden jäljiltä painan 60kg ja se on LIIKAA.

Ja ap:lle, kyllä sä taidat olla hiukan paksussa kunnossa...

vieras
Mäkin olen sit paksussa kunnossa :D Olen 162cm ja painan 64kg. Tiedän et mahassa on ylimääräistä, mut jos laihutan alle 60 kg ni tissit roikkuu navassa :( Mulla lähtee eka rinnoista ja ne muistuttaa sit kärpäslätkiä.

Narunvarjo
Eipäs muuten pystykään sanomaan painon perusteella! Mulla on kaksi (!) ystävää, joista toinen painaa 10 ja toinen melkein 15 kg enemmän kuin minä, ollaan saman mittaisia suunnilleen kaikki. Painavammista toinen on urheilija, toinen muuten vaan rakenteeltaan atleettimainen. Arvatkaa kuka seurueesta on se, jonka makkarat tursuilee ja peffa löllyy? Mulla on pienet ja kevyet luut, ei just lihaksia, joten se on kaikki laardia mikä painaa...

kielo
Mä olen 170cm ja 66kg ja olen hoikahko/lihaksikas. Voisin kuvitella sinun olevan pikkasen pyöreä mutta kuitenkin normaalipainoinen. Mihin pyrit tällä kyselyllä? Miltä peilissä näyttää kun katsot sinne?

Yhteistyössä