Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja onneli:minkä ikäisen?
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:Minun lapsi ei ehkä olis ihan tyytyväinen
Alkuperäinen kirjoittaja noo:aika ankeen näkönen, ei uskos et just tehty remontti :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja noo:aika ankeen näkönen, ei uskos et just tehty remontti :/
ap:lle sori, mutta peesaan tätä.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Mulle tulee sun kodin kuvista aina Peppi Pitkätossun Huvikumpu mieleen =)
Ja tämä siis positiivisessa mielessä sanottu =)
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Mää tykkään. Meillä on kans ripaus huvikumpua. Oikeestaan koko talossa.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Mää tykkään. Meillä on kans ripaus huvikumpua. Oikeestaan koko talossa.
kuvia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Mää tykkään. Meillä on kans ripaus huvikumpua. Oikeestaan koko talossa.
kuvia![]()
E-ei. En halua tänne kuvia.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja noo:aika ankeen näkönen, ei uskos et just tehty remontti :/
no mitäs te tekisitte toisin?![]()
Huomenna siel on jo seinät täynnä piirrustuksia ja lelut pitkin poikin...eipähän oo sit enään ankee....
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja noo:aika ankeen näkönen, ei uskos et just tehty remontti :/
no mitäs te tekisitte toisin?![]()
Huomenna siel on jo seinät täynnä piirrustuksia ja lelut pitkin poikin...eipähän oo sit enään ankee....
Itse lisäisin taulun, jonkun kuvan tai hyllykön tuohon tyhjälle seinälle ikkunan viereen (pidempi seinä) sekä maalaisin tuon lipaston violetti-valkoiseksiMuuten kiva huone.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja noo:aika ankeen näkönen, ei uskos et just tehty remontti :/