.

  • Viestiketjun aloittaja jokkeri
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja harmi vain:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sakemanni :)
mä kans, mutta sellasen vanhan mallisen tasaselkäisen.. en sellaista matalaperseistä jalostettua .. tosin eipä noita vanhan mallisia sakeja taida olla enään pentuina.
Juuri sellaisen. Ja pitkäkarvaisena :heart:
Pitkäkarvanen ois kiva,meillä on ollu pitkäkarvanen kun olin nuori ja "ylikasvunen" uros :D
 
ihan miten itse haluaa
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:
Sitten kun noista turreista jommasta kummasta aika jättää, niin meille tulee Dogo Argentino.
lapsiperheeseen? Oikeesti?

Sellanenhan puras puoli naamaa irti pikkupojalta tuossa taannoin...
 
minnimyy
Alkuperäinen kirjoittaja harmi vain:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sakemanni :)
mä kans, mutta sellasen vanhan mallisen tasaselkäisen.. en sellaista matalaperseistä jalostettua .. tosin eipä noita vanhan mallisia sakeja taida olla enään pentuina.
Mä kans! Ja nimenomaan en matalapyllyksi jalostettua. Kyllä niitä on vielä, siis niitä suoraselkäisiä :) Paraikaa suostuttelen miestä, mut ymmärrä että se ei halua, vielä, koska ei ole oikein tilaa. Mut ajoissa on hyvä alottaa, ehkä sit heti innostuu, kun muutetaan isompaan :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ihan miten itse haluaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:
Sitten kun noista turreista jommasta kummasta aika jättää, niin meille tulee Dogo Argentino.
lapsiperheeseen? Oikeesti?

Sellanenhan puras puoli naamaa irti pikkupojalta tuossa taannoin...
Siis kysyttiinkö tätä?On tää kummallinen palsta kun jotain kysytään niin sitten tullaan antamaan kommentteja jotka ei liity millään tavalla kysymyksen.
 
saanu
Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:
Alkuperäinen kirjoittaja saanu:
Juu, sen kuvasin viime kesänä koiranäyttelyssä :)
No siellä on kyllä kiva kuvailla jos jonkin moista karvaturria :D
Juu, niin on vaikkakin kaikki eivät siitä tykännekään :/ mutta onneksi kumminkin suurin osa.[/quote]

Joo tiedän kyllä et jotkut on sellasia tyhmiä äkäisiä et ei anna kuvata..Mitähän sekin haittaa jos kuvaa? höh.. :(
 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja ihan miten itse haluaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:
Sitten kun noista turreista jommasta kummasta aika jättää, niin meille tulee Dogo Argentino.
lapsiperheeseen? Oikeesti?

Sellanenhan puras puoli naamaa irti pikkupojalta tuossa taannoin...
Ja yhden tapauksen perusteellako rotu pitäisi tuomita?
 
Tanja
Vanhana :D dalmatialaisen omistajana haluaisin kokea uudestaan tuon dallu-riemun :D. Vaikkakin tuon koirarodun karvanlähtöaika on sangen...hmm...niin, pitkäkestoinen (alkaa tammikuun eka pvä ja päättyy joulukuun vika :D), niin siitä huolimatta - on se rotu vaan niin lutunen, ja juuri ihanteellinen lapsiperheelle! Mutta...ihan vielä en lämpene koiran hankkimiselle, vaikka ilmassa on lievää painostusta miesväen osalta...Yllätin miehen katselemasta jopa siperian huskyjen kasvattajien sivustoja pentukuvineen kaikkineen :D!
 
se sama
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja ihan miten itse haluaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:
Sitten kun noista turreista jommasta kummasta aika jättää, niin meille tulee Dogo Argentino.
lapsiperheeseen? Oikeesti?

Sellanenhan puras puoli naamaa irti pikkupojalta tuossa taannoin...
Ja yhden tapauksen perusteellako rotu pitäisi tuomita?
Korjaa jos olen väärässä, mutta eikö se ole taistelukoira? miksi kaivaa verta nenästään, eikö voisi valita seurakoiran jos on lapsia
 

Yhteistyössä