...

=0
Mitä tällä tarkoitat? Loman lisäksi palkatonta jotta saat olla lapses kanssa enemmän? Mille ekaluokkalaiselle tarjoaisit paikkaa, miksi, kesä??
No, jos se tarkoittaa sitä että palkaton olis loman lisäksi niiin ehdottomasti..
 
jk
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos sopasta pyydät 5e päivässä niin pääset omilles.
No kai ne ekaluokkalaiset vielä muutakin hoitoa tarvii kuin soppalautasen! Jos hoitoon tulee koko päiväksi niin reilun korvauksen voit tietty pyytää! Ota selville mikä on yksityisten päivähoitajien suositustaksa. Jos hoitoa tarviisin ekaluokkalaiselle kesäkuukausiksi niin kyllä hyvästä hoidosta maksaisin ihan kunnon korvauksen.En vaan tarvii kun oon ite ope! :)
 
Saimaa Harmaja
Lasket paljon tuolla palkattomalla menetät verrattuna siihen että olisit töissä, + paljonko menee hoitolasten ruokiin ja muuhun extraa. Vähintään sen verran pyydät koko poppoolta, että nuo saat katettua, ja mielellään vielä vähän vaivanpalkkaakin.

Voi olla, ettei kukaan hirveästi haluaisi maksaa, mutta ei mun mielestä kenenkään nyt hyväntekeväisyysmielessä omalla kustannuksellaankaan tartte alkaa muiden mukuloita kaitsea uhraten siinä kokonaan oman kesälomansa. Vaikka sinänsä kyllä tosi kaunis ajatus :)
 
Just kattelin tossa mein kaupungin nettisivuilta että ne perhepäivähoitajat on käyny jonkuu koulutuksen... siis ilmeisesti kaupunki on järjestänyt jotain.

Varmaan voisit ihan kysellä tein kaupungin päivähoidon vastaavalta tosta että miten olis mahdollista toteuttaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Just kattelin tossa mein kaupungin nettisivuilta että ne perhepäivähoitajat on käyny jonkuu koulutuksen... siis ilmeisesti kaupunki on järjestänyt jotain.

Varmaan voisit ihan kysellä tein kaupungin päivähoidon vastaavalta tosta että miten olis mahdollista toteuttaa.
voisin kyllä kysellä, yksityiselle perhepäivähoitajalle laitoin äsken sähköpostia. Periatteessa minulla on koulutus, joka sopii perhepäivähoitajalle, mutta nuo raha ym jutut ovat minulle outoja.
No niin... sitten ei varmaankaan ole ongelma tuo koulutus hommakaan.
 

Yhteistyössä