162 EUROA !!!! Näyteikkunassa kohde....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyyyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyyyy

Vieras
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=59423100

katselin josko nostaisin oman kohteeni huutiksen näyteikkunaan ensimmäiseksi, kun eipä noilla muilla sijoilla tee mitään...

Mutta enpä viitsi, kun tuo Ellen mekko on nostettu ikkunaan ylimmäksi 162eurolla!

Mikäköhän moka on tullut..........

Oiskohan se hinta tullu huutiksesta itteltään eikä myyjältä? Eli mahtaneeko myyjä sentään tuolla summalla laittaa näyteikkunaan.

Muuten hiljattain myymäni body, jonka hinta oli 3e oli meklarin viestinä menny ostajalle 300e! Mulle meklarin viestissä oli tuo 3e. Eli oisko tuossakin sattunu joku tuon tapainen eli pilkku jääny vaikka 6 ja 2 välistä pois.

Siis jos maksat, saat tuotteesi osaston näyteikkunaan. hiinnan voi päättää itse, paljonko maksat määrää monentenako ilmoituksesi on... norm. esim 3e... nyt meinasin siis sijoittaa huutokohteeni näyteikkunaan esim. 5eurolla, mutta en viitsi sillä ykkösenä on tuo kohde jonka laittaja on listan mukaan maksanut 162e... tämä lista ei näy sinulle ellei sinulla ole samalla osastolla kohdetta...

Alkuperäinen kirjoittaja tyyyy:
Siis jos maksat, saat tuotteesi osaston näyteikkunaan. hiinnan voi päättää itse, paljonko maksat määrää monentenako ilmoituksesi on... norm. esim 3e... nyt meinasin siis sijoittaa huutokohteeni näyteikkunaan esim. 5eurolla, mutta en viitsi sillä ykkösenä on tuo kohde jonka laittaja on listan mukaan maksanut 162e... tämä lista ei näy sinulle ellei sinulla ole samalla osastolla kohdetta...
Oho, onkohan tullut jokin virhe. Meinaa että melkoiset hinnat meinaa mekosta saada, että kulut tulee katettua. :whistle: