Juu niin minäkin. Mutta mä en tykkää siitä ettei voi mennä ulos ja lapset hyppii seinille siitä syystä.Alkuperäinen kirjoittaja minä:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010010910900005_uu.shtml
Kurjaa;Ilmatieteen laitoksen mukaan kovat pakkaset pitävät Suomea otteessaan ainakin vielä tänään. Sunnuntain ja maanantain aikana pakkanen lauhtuu koko maassa alle kymmeneen asteeseen...
Ja minä kun tykkään pakkasista
Juu, niinhän se on.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sä taidat jokkeri olla vähän yksinkertainen ihminen?
Täällä Sawossa oli aamulla -19 ja nyt on -17...Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Näyttää tosiaan olevan kiva ilma :xmas: Täällä Oulussa on -3 astetta pahus vaan kun ei paista aurinko.
Oulussa mekin ja aurinko kyllä paistanut koko päivän.Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Näyttää tosiaan olevan kiva ilma :xmas: Täällä Oulussa on -3 astetta pahus vaan kun ei paista aurinko.
Se on aina hienoa nähdä vauveli ultrassa Sano vaimolle terveisiäAlkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Hyvin ne jaksavat Nyt odotellaan jännänä rakenneultraan menoaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Lopettakaa akat nyt toisten ihmisten mollaaminen. Tuskin teilläkään äo ole yli kengännumeroa. jokkeri älä välitä näistä. Miten vauveli ja vaimosi jakselevat?
Minne meette? Hyvää matkaa =)Alkuperäinen kirjoittaja Helena:Pakaten, matkalle lähtö huomenna. Kämppä täynnä kudetta ja rättiä, ja tässä yksi epätoivoinen nainen . Mutta ihanaa...
Kohteena Koh Mook - joku saari . Aika jänskää, en ole tuolla suunnalla käynnytkään ikinä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minne meette? Hyvää matkaa =)Alkuperäinen kirjoittaja Helena:Pakaten, matkalle lähtö huomenna. Kämppä täynnä kudetta ja rättiä, ja tässä yksi epätoivoinen nainen . Mutta ihanaa...
ja jokkerille, minä lähden katsomaan nelosen leffaa, hyvää iltaa sinne =)