.

• Viestiketjun aloittaja jokkeri
  • Ensimmäinen viesti
Ihan kivasti, vauva nukahti ihanan ajoissa ja saa hengähtää hetken ennen kuin kaatuu sänkyyn. Me kans hiukan ostoksilla käytiin ja karkkipäivä ! Mies töllöttää telsua ja mä taas täällä. Vissiin koko päivän ollu... :ashamed:

minä
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010010910900005_uu.shtml
Kurjaa;Ilmatieteen laitoksen mukaan kovat pakkaset pitävät Suomea otteessaan ainakin vielä tänään. Sunnuntain ja maanantain aikana pakkanen lauhtuu koko maassa alle kymmeneen asteeseen...

Ja minä kun tykkään pakkasista

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010010910900005_uu.shtml
Kurjaa;Ilmatieteen laitoksen mukaan kovat pakkaset pitävät Suomea otteessaan ainakin vielä tänään. Sunnuntain ja maanantain aikana pakkanen lauhtuu koko maassa alle kymmeneen asteeseen...

Ja minä kun tykkään pakkasista
Juu niin minäkin. Mutta mä en tykkää siitä ettei voi mennä ulos ja lapset hyppii seinille siitä syystä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lopettakaa akat nyt toisten ihmisten mollaaminen. Tuskin teilläkään äo ole yli kengännumeroa. jokkeri älä välitä näistä. Miten vauveli ja vaimosi jakselevat?
Hyvin ne jaksavat :) Nyt odotellaan jännänä rakenneultraan menoa :)
Se on aina hienoa nähdä vauveli ultrassa :) Sano vaimolle terveisiä

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Helena:
Pakaten, matkalle lähtö huomenna. Kämppä täynnä kudetta ja rättiä, ja tässä yksi epätoivoinen nainen :D. Mutta ihanaa...
Minne meette? Hyvää matkaa =)

ja jokkerille, minä lähden katsomaan nelosen leffaa, hyvää iltaa sinne =)

Helena
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Helena:
Pakaten, matkalle lähtö huomenna. Kämppä täynnä kudetta ja rättiä, ja tässä yksi epätoivoinen nainen :D. Mutta ihanaa...
Minne meette? Hyvää matkaa =)

ja jokkerille, minä lähden katsomaan nelosen leffaa, hyvää iltaa sinne =)
Kohteena Koh Mook - joku saari :). Aika jänskää, en ole tuolla suunnalla käynnytkään ikinä.

Yhteistyössä