160cm & 65kg , mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "strawberry"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28159240]Olet aika pyöreä. Mä menin synnyttämään 63 kiloisena, olen 163 cm pitkä. Paino nousi 12 kg silloin raskausaikana.[/QUOTE]

Hyi V*TTU.

Jos ajatellaan että tulisin nyt raskaaksi ja paino minulla nousisi vaikka 10kg niin oisin 75kg kun menisin synnyttämään!! tai sitten jos lihosin saman verran kun sinä niin 77kg... mun mies painaa 80, hei jess!

Viime kerralla kun menin synnärille tällä 160cm varrella painoin 78kg. En näyttänyt järkyttävän lihavalta. Ja noin 6 viikon päästä vaaka näytti 53kg. Eli nopeasti lähti.

[QUOTE="strawberry";28159324]Hyi V*TTU.

Jos ajatellaan että tulisin nyt raskaaksi ja paino minulla nousisi vaikka 10kg niin oisin 75kg kun menisin synnyttämään!! tai sitten jos lihosin saman verran kun sinä niin 77kg... mun mies painaa 80, hei jess![/QUOTE]
No kuules, se paino sulla voisi nousta sulla myöskin 20 kiloa, eikä ois yhtään ihmeellistä.

[QUOTE="vieras";28159240]Olet aika pyöreä. Mä menin synnyttämään 63 kiloisena, olen 163 cm pitkä. Paino nousi 12 kg silloin raskausaikana.[/QUOTE]

Vartalon mittasuhteista ja luustosta riippuu se, miltä näyttää! Isoluinen, ja lihaksikas 160 senttinen näyttää terveeltä, eikä ylipainoiselta tuon painoisena.

[QUOTE="vieras";28159475]20 kiloa pois niin on hyvä.[/QUOTE]

Kun minä olin 50 kg, (siis 160 cm) pelotin läheisen sillä, kun luut näkyivät. 45 kiloisena loppuivat kuukautiset (laihduin sairauden vuoksi)

[QUOTE="strawberry";28159008]ja tänään kun kauhukseni vaa'alla kävin niin olen sitten mennyt lihomaan semmoset 10-15kg...

Arvatkaa vaan pääsikö itku. En tajua miten noin on voinut käydä... en nimittäin koskaan ennen ole ollut ylipainoinen. En minäkään lihavalta näytä, mutta tuhdimmalta kyllä kuin ennen :/[/QUOTE]

Joo mullekin kävi näin :D Oon aina ollut hoikka ja nyt kun kävin hiljattain puntarilla nii se näyttikin 64kg.... :( ja olen 163cm pitkä. Mulle on kans tullut jotenkin salakalavasti melkeen kymmenenkiloa jostakin! >:( prkl..

Syyllisen löysin Helsingistä. Kun muutin tänne pari vuotta sitten, mun hyötyliikunta loppui. Teen ihan pienetkin matkat julkisilla. Vanhalla paikakunnallani kävelin joka paikkaan. Nyt olen alkanut korjaamaan tilannetta ja käymään salilla. Kyllä se tästä! :)

Kun rehellisesti aloin tarkkailemaan itseäni peilistä, jouduin myös toteamaan, että mulla on tosi rumasti kertynyt keskivartaloon tätä läskiä. Miks en oo latinonainen jolla kaikki olisi menny vaan peppuun ja tisseihin!

[QUOTE="vieras";28160810]Minusta kuullostaa ihan normaalilta.[/QUOTE]

Koska veikkaan että eilisen rankan uinnin, uin nimittäin monta kertaa päästä päähän sellaista pitkää allasta niin että poltti kyllä käsivarsia ja pohkeita ja sitten söin salaattia, savulohta ja katkarapuja, appelsiinimehu lasillisen, yhden kakkupalan, vesilasillisen, illalla yhden makkaran ja tuollasen tropiikin riisi hommelin, yhden juustoleikkeen, yhden sipsin ja aamulla lautasellisen puuroa ja vesilasillisen niin eiköhän siinä oo kilo lähteny.

Nyt aamulla söin taas kanssa vaan tuollasen tropiikin riisi hommelin (mikä on hyvin pieni) lasi appelsiinimehua, sitten aerobiccistä treeniä musiikin tahtiin niin että hiki nousi pintaan ja sit lasi vettä ja suoli tyhjentyny tänään jo kahdesti.

[QUOTE="strawberry";28160859]Koska veikkaan että eilisen rankan uinnin, uin nimittäin monta kertaa päästä päähän sellaista pitkää allasta niin että poltti kyllä käsivarsia ja pohkeita ja sitten söin salaattia, savulohta ja katkarapuja, appelsiinimehu lasillisen, yhden kakkupalan, vesilasillisen, illalla yhden makkaran ja tuollasen tropiikin riisi hommelin, yhden juustoleikkeen, yhden sipsin ja aamulla lautasellisen puuroa ja vesilasillisen niin eiköhän siinä oo kilo lähteny.

Nyt aamulla söin taas kanssa vaan tuollasen tropiikin riisi hommelin (mikä on hyvin pieni) lasi appelsiinimehua, sitten aerobiccistä treeniä musiikin tahtiin niin että hiki nousi pintaan ja sit lasi vettä ja suoli tyhjentyny tänään jo kahdesti.[/QUOTE]

Sä taidat olla aika hukassa tän homman kanssa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vwå;28160849:
Laihduttaisin kymmenisen kiloa.

Välillä se tavoitepaino on 54kg, no sit mietin et menenkö liian hoikaksi ja liian pieneksi.

55kg oli yhdessä vaiheessa. No ehkä siinäkin vaiheessa saatan olla hyvin hoikka ja riutuneen näkönen.

Niin tänään mun suosikiksi on noussut sitten 56kg. eli se ois kuitenkin sen viidenkymmenenviiden yläpuolella kilolla mut 4 kiloo alle 60kg. niin kuulostas tuo silleen aika sopivalta ja tasapainoselta :)

Saa nyt tietysti nähdä et mitenkä se läskimakkara rupee tuosta katoomaan.

Eilen oon jopa saanu hauispatit käsiin, ihan vaan kertaheiton uintireissulla. Mitä siis ei ennen ollu, ennen on ollu ihan silkkaa läskiä nuo käsivarret.

[QUOTE="vieras";28160877]Sä taidat olla aika hukassa tän homman kanssa :)[/QUOTE]

Ehkä tuo ei oo mikään varsinainen laihduttajan ruokavalio, koska ei oo mitään nutraamista tai karppaamista tai tällästä. Mutta miksei silti voisi onnistua?

Eikö maalaisjärki sano sen, et kun syö terveellisemmin ja jättää paljon semmosta huonoo ruokaa pois ja syö vähempiä määriä eli näkee myöskin vähän nälkää ja lisää kunnon liikuntaa että tulee hiki pintaan niin siinähän ne kilot rupee karisemaan?

Ei oo periaatteessa kilojen suhteen merkitystä sillä että mitä sinä syöt. Sillä on oikeastaan merkitystä vain terveyden kannalta, koska jos sä elät pitkään huonolla ravinnolla niin sun terveys rupee oireilemaan muutenkin kuin painon nousulla. Se on ihan sama painon suhteen vetäsitsä vaikka joka päivä hampurilaisia, SUURIN merkitys on liikunnalla et sie liikut kanssa nii paljon että sie kulutat sen poikkeen nii se homma on mahtavasti siinä.

Katotaan nyt saanko mie tuloksia aikaseks ja kyllä mie uskon että saan, sit nähdään oonko ollu hukassa vai en :)

Ei hyvää päivää, pari kertaa altaan päästä päähän. Jos uisit vaikka kolme kilometriä kerralla, voisi se hieman auttaa. Ei mitään sadan metrin kellumisia...

Miten sä jaksat provoilla, vai ootko oikeesti ihan hukassa?

[QUOTE="strawberry";28160793]:D[/QUOTE]
ed.jpg

Yhteistyössä