16-vuotias nyppii kokoajan 2-vuotiasta :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
Siis minun pikkusisko, vajaa 16-vee nyppii ihan kokoajan mun poikaa vajaa 2-vee.
Ja mä ite huomasin tän vasta viime viikolla :ashamed:
Siis sivusilmällä hokasin että likka nipisteli kokoajan ton pojan nenää :o ja sanoinkin heti että lopeta tollanen!! Ja sama vähän ajan päästä uudelleen, sit mä jo karjasin että jätä se poika rauhaan :kieh: likka vaan mussuttaa jotain, et en mä lujaa tms.

Puhuin tästä miehelle illalla ja se kysy että etkö sä todella ole huomannut että se likka tekee sitä kokoajan, en mä ole :ashamed:

Siis nipistelee, nyppii tms :kieh:

ja tää mun sisko on sellanen herttainen iltatähti, oikein lellipentu :whistle:
Että onkohan se jotenkin mustis, vai?

Niin ja sillon kun karjasin sille likalle, niin mun äiti alko siinä lässyttään että annan tytön olla, se on väsynyt kouluviikosta :o ja se sit oikeuttaa nipisteleen mun lasta :headwall:

No ei tasan oikeuta!!! :o
Pistät tyttösen kuriin vaan! Mikäli muu ei auta, ala ite tekeen sille samalla tavalla. Luulis jästipäisimmänkin ymmärtävän, että eipä oo kivvaa, ei. :kieh:

Ja äitelle sano kanssa, että jospa kokeillaan hiukan kuria myös tuon teinineitosen kanssa. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
No ei tasan oikeuta!!! :o
Pistät tyttösen kuriin vaan! Mikäli muu ei auta, ala ite tekeen sille samalla tavalla. Luulis jästipäisimmänkin ymmärtävän, että eipä oo kivvaa, ei. :kieh:

Ja äitelle sano kanssa, että jospa kokeillaan hiukan kuria myös tuon teinineitosen kanssa. ;)

No mä tossa toisen siskoni kans naureskelin, et vetäset livarin aina kun nipistää :whistle: ei vaan..
Ja äitille on ihan turha sanoo...on meinaan koitettu useemman kerran :xmas:

Mustasukkaisuus mullekin tuli mieleen. Alkaa itse aikuistumaan mutta haluaisi ehkä olla pieni, vaikka ei osaisikaan näin sanoiksi pukea. Tavallaan kateellinen pikkuiselle kun elämä on vielä niin helppoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Mustasukkainen on varmaan. On ollut aina se nuorin ja silmäterä, nyt tuli uusi nuorin hellittäväksi. Ihan ymmärrettävää, muttei sallittua tietenkään. Tämä teoria siis jos Kippuravarpaan lapsi on ensimmäinen lastenlapsi.

Mutta kun ei ole...vaan on jo neljäs lastenlapsi mun äidille :o
Mä en tajua, miksi se likka tekee tommosta, ärsyttävää :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kysymys:
Itkeekö 2v sillon ku se tekee noin vai miten reagoi?

Ei itke, että ei se likka onneks lujaa nipistele.
Mun mies kerto sellasen esimerkin kesältä, että likka kulki pojan perässä kokoajan ja näpsi korvaan. Poikaa selkeesti oli ärsyttänyt se ja meni karkuun tms. Mutta ei tuo itke.

Lapset ovat hauskoja. Lainauksen ensimmäinen rivi poistettu pahennusta herättävän sanan vuoksi, alkuperäinen teksti osoitteessa http://ircquotes.net/?51961

"Sanoin 5v broidipuolelle että sen pää räjähtää jos se nukkuu
Nyt se itkuraivaroi tuolla kun ei uskalla enää nukkua ku muute pää räjähtää"

Reilu peli.

:/ Voihan sentään.Mustis taitaa olla.Mut kyllä 16v.jo on iso tyttö ja nipistä takaisin :kieh:

Ei meillä toi 15v.tee muuta kuin on ylihuolehtiva siskostaan :heart: En kyllä vois aatella ,et menis nipistämään.
Mä saisin varmaan hirmun.

Mun pikkusisko oli 8,vuotias,kun esikoisen meillä syntyi.esikoisella ja tädillä on tosi läheiset välit .

Inhottava tilanne sulla,varsinkin ,jos äitinne ei oo komennossa mukana.

:hug: :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
:/ Voihan sentään.Mustis taitaa olla.Mut kyllä 16v.jo on iso tyttö ja nipistä takaisin :kieh:

Ei meillä toi 15v.tee muuta kuin on ylihuolehtiva siskostaan :heart: En kyllä vois aatella ,et menis nipistämään.
Mä saisin varmaan hirmun.

Mun pikkusisko oli 8,vuotias,kun esikoisen meillä syntyi.esikoisella ja tädillä on tosi läheiset välit .

Inhottava tilanne sulla,varsinkin ,jos äitinne ei oo komennossa mukana.

:hug: :hug: :hug:

No en minäkään oikein ymmärrä melkein aikuiselta tollasta mustasukkaisuutta, tai siis saa mustis olla..mutta tollanen typerä nippailu. Ja vaikka poika ei itke, niin ei mun mielestä silti tartte kokoaikaa nippailla :kieh:

enpä voi oikein käsittää tuota, jotain mustasukkaisuutta varmaan. Omilla lapsilla isoimmilla ja pienimmillä on kans ikäeroa (ei ihan noin paljon) ja ovat kyllä tosi huomioivia pienempiään kohtaan, huolehtivat ja auttavat, leikittävät nätisti jne. Mut tilanne varmasti eri, kun ei samassa perheessä..

Yhteistyössä