V
"vieras"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24397096:Sen takia siellä laissa niin lukee.
:flower:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24397096:Sen takia siellä laissa niin lukee.
Se on hyvä syy. "Koska laissa lukee niin" ei ole. Ja jälleen palataan siihen yksilölliseen arviointiin. Kaksimetrinen 90-kiloinen 17-vuotias saattaa kestää alkoholia, vaikka onkin alaikäinen. 18 vuoden ikä ei ole mikään taikaraja fyysisessä kehityksessä.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24397090:Tälläisissä keskusteluissa huomaa:
1. Monella aikuisella on itsellään ongelmia alkoholin käytön suhteen
2. Jotkut ovat juoneet jo aivonsa pilalle
3. osalla ei ole ollenkaan omia lapsia.
Anteeksi nyt vain.
Tämä oli kuulemma huonon vanhemman kommenttija mielummin ostan viinat ite, ku muksut menis kaupan nurkalle. saa ne kumminkii
Tämä oli kuulemma huonon vanhemman kommentti![]()
ja mielummin ostan viinat ite, ku muksut menis kaupan nurkalle. saa ne kumminkii
Maailma on ihanan absoluuttinen paikka.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24397170:No niinhän se on.
ja mielummin ostan viinat ite, ku muksut menis kaupan nurkalle. saa ne kumminkii
Maailma on ihanan absoluuttinen paikka.
Ei. Minun totuus on se, että kaikki aikuiset eivät osaa juoda ihmisiksi, ja jotkut nuoret voivat osata juoda ihmisiksi. Tiedän, kuulostaa ihan vitun radikaalilta.Ja sun absoluuttinen totuus on' että kaikki alaikäset ovat niin tyhmiä että haluavat juoda?
omasta kokemuksesta. 13 vuotiaasta asti saanut. kunnes mutsi hiffas ja osti itse mulle
tollo... ostan tarpeeksi
Ei. Minun totuus on se, että kaikki aikuiset eivät osaa juoda ihmisiksi, ja jotkut nuoret voivat osata juoda ihmisiksi. Tiedän, kuulostaa ihan vitun radikaalilta.
omasta kokemuksesta. 13 vuotiaasta asti saanut. kunnes mutsi hiffas ja osti itse mulle
Ja jos ei osta itse, ne myy persettä saadakseen rahat samaan viinalastiin.