16 v. tyttö ja 23 v. poikaystävä

  • Viestiketjun aloittaja o
  • Ensimmäinen viesti
hj
Alkuperäinen kirjoittaja o:
mitä mieltä? Onko huolestuttavaa?
Mulla oli tuon ikäisenä 23.v poikaystävä. Kuulostaahan se hurjalta omaankin korvaani nyt ajateltuna...mutta ei olimme ihan onnellisia eikä mikään ollut pielessä niin ettenkö olisi itse tiennyt mitä halusin ja tein. Poikaystävän kaverit tietty suhtautu kuka mitenkin, olinhan mä nyt kuitenkin aina pikkumimmi noihin jo baariikäisiin verrattuna =)
 
Riippuu tapauksista, mutten kyllä huolestuisi jos "pariskunta" on tasapuolinen. Pojathan tunnetusti vähän hitaammin kehittyy kun tytöt.
Mulla ja mun miehellä on 6v eroa, ei sitä enää huomaa. Silloin alussa sen kyllä tiesi kun minä olin vielä yläasteella ja mies ammattikorkeakoulussa.
 
vieras
No musta 23-v mies joka haluaa seurustella 16-v tytön kanssa, on hieman omituinen tai sit tosi epäkypsä ikäisekseen..Mutta on näitä aikanaan ollu mun kaveripiirissäkin, ja jotkut on edelleen yhdessä ja ihan tavan ihmisiä.
Ja kun tyttö on jo 16 niin ei tuossa mitään laitontakaan ole.
 
Huh huh. Ihan liian suuri ikä ero kun kyseessä on 16-vuotias. Voisin sanoa, että 16-vuotias on vielä lapsi joka ei ole nähny maailmaa ja asuu vielä kotona ja ammatit kaikki muut puuttuu, kun taas toisin 23-vuotiaalla voi olla jo ammatti, oma kämppä ja on nähny enemmän maailmaa.
 
hj
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No musta 23-v mies joka haluaa seurustella 16-v tytön kanssa, on hieman omituinen tai sit tosi epäkypsä ikäisekseen..Mutta on näitä aikanaan ollu mun kaveripiirissäkin, ja jotkut on edelleen yhdessä ja ihan tavan ihmisiä.
Ja kun tyttö on jo 16 niin ei tuossa mitään laitontakaan ole.
16-vuotiaitakin on tosi erilaisia =) Me seurusteltiin 1,5 vuotta tuolloin ja ollaan edelleenkin hyviä ystäviä vaikka kummallakin jo omat perheet.
 
Minulla oli aikoinaan tuollainen tilanne. Emme kylläkään seurustelleet mutta muuten vain hengailimme samoissa porukoissa. Tuon tytön äiti ei erikoisemmin pitänyt minusta.

Tänä päivänä, 20 vuotta myöhemmin, olen kutsunut sen tytön äitiä anopiksi jo 12 vuotta emmekä vieläkään pidä toisistamme erityisen pajoa.
 
Jos molemmilla järki päässä, ja mies on "kunnollinen" (ei huumeita, viinaa, ymsyms) sekä kunnioittaa tyttöä, niin mikäs siinä. Toisaalta tuntuu vähän hurjalta, tyttö kun on noin nuori ja että mitähän se mies tytössä näkee. Toki itselläkin ollut tähänkin ikään (21) mennessä jo 40 paremmalla puolella ollut pano, että mikäpä minä olen sanomaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Minulla oli aikoinaan tuollainen tilanne. Emme kylläkään seurustelleet mutta muuten vain hengailimme samoissa porukoissa. Tuon tytön äiti ei erikoisemmin pitänyt minusta.

Tänä päivänä, 20 vuotta myöhemmin, olen kutsunut sen tytön äitiä anopiksi jo 12 vuotta emmekä vieläkään pidä toisistamme erityisen pajoa.
:LOL: Hyvin menee.. :D
 
Niin
No tuon tytön ikä mietityttää, kun on niin nuori vielä, että osaako olla "pitää puoliaan", ettei häntä vaan käytetä hyväksi... Jos tyttö ois muutaman vuoden vanhempi ja ikäero samankokoinen edelleen, en olis huolissaan.
 
Itse olen vastaan, mutta nuorethan tekevät loppujen lopuksi mitä itse haluavat.Seukkailevat sitten salaa...Tosin jos aluksi on vastaan niin ainahan sitä voi mielipidettään muuttaa mikäli suhde muuttuu vakavasti.Näinolen itse ainakin ajatellut...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hj:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No musta 23-v mies joka haluaa seurustella 16-v tytön kanssa, on hieman omituinen tai sit tosi epäkypsä ikäisekseen..Mutta on näitä aikanaan ollu mun kaveripiirissäkin, ja jotkut on edelleen yhdessä ja ihan tavan ihmisiä.
Ja kun tyttö on jo 16 niin ei tuossa mitään laitontakaan ole.
16-vuotiaitakin on tosi erilaisia =) Me seurusteltiin 1,5 vuotta tuolloin ja ollaan edelleenkin hyviä ystäviä vaikka kummallakin jo omat perheet.
No joo, on mullakin ollu pitempi seurustelusuhde(avoliitto) 14 vuotta vanhemman miehen kanssa tossa täysi-ikäisyyden nurkilla, mut osittain siksi sanonkin että yleensä jotain "vikaa" on miehessä joka kamalasti itseään nuoremman ja ihan eri elämänvaihetta elävän tyttösen kanssa haluaa seurustella.
Useimmiten nää miehet haluu elää "villiä nuoruutta" vielä aika vanhanakin ja välttää normaalia aikuisen vastuuta elämästä ja parisuhteesta.

Ja mäkin oon muuttanu 16-vuotiaana jo omilleni ja ollu itse vastuussa asioistani, mut silti oon sitä mieltä ettei tuossa iässä tuollainen ikäero ole ihan normaalia.
Se miks ton ikäinen tyttö lähtee tuollaiseen suhteeseen voi johtua (ainakin mulla osittain johtui) ajatuksesta et on itse jo ihan yhtä aikuinen kuin joku kolmikymppinen vaikka ei se ihan niin mene, vaikka kuinka olis jo itsenäinen ja vastuullinen muuten.
 

Yhteistyössä