pöksylle onnea pudotuksesta! tosi hyvä alku.
itellä tosiaankaan ei sitä puntaria oo, niin arvioin lähinnä vaatteilla ja silmämääräisesti pudotusta. voishan nuita mittojakin ottaa, mutta mitä turhia. oon nyt lukemassa dr philin painonpudotushaastetta, hyvän oloinen kirja.
varattiin matka parin viikon päähän kreikkaan viikoks. on siis todellakin syytä olla skarppina tän pudotuksen kanssa. vähän mietityttää et kehtaako sitä rannalle mennä näine raskausarpineen...mut kukapa mua siellä tuntis! ja mitä se kelleen kuuluukaan.
olipas voittajanfiilis, kun käytiin miehen ja hänen siskon kans lenkillä. hölkättiin melkein koko matka lukuunottamatta isoja ylämäkiä. ja tuntu et ois jaksanu juosta enemmänkin. viime viikolla vielä en jaksanu hölkätä ku jotain pari kilsaa ja sit oli pakko kävellä ku alko pistään niin kamalasti.
viivin-äippä: ei kannattaisi ajatella herkkuja kiellettynä, muuten on helpompaa retkahtaa. salli itsellesi vaikka yks herkkupäivä viikossa, jolloin syöt jotain hyvää. voihan sekin olla silti vähäkalorista tai sitte syöt sen herkkujäätelön oikein kunnolla nauttien tai mikä se herkku sitten onkaan. ite aikoinaan tiputin painoa 11 kiloa ja silloin mulla oli aina karkkia, mutta söin vähäkalorisia karkkeja korkeintaan 3 päivässä. ja hyvin tippu paino. nyt jos mulla ois karkkia, söisin varmasti niin kauan kuin pussi olisi tyhjä. omasta mielestäni toi 3 karkkia päivässä sopi mulle sillon hyvin. sitten kun aloin ajattelemaan karkkia kiellettynä, alkoivat myös ongelmat. söin liikaa oikein ahmien. toivottavasti ymmärsit ees jotain tästä huonosta selitysyrityksestä.
mä oon siis vielä äippälomalla ja wilma laittaa yöunille kuuden seittemän maissa. sen jälkeen lähen yleensä lenkille ja jätän miehen vahdiks. lenkkeilessä saa omaa aikaa ja silloin on kiva ajatella maailman menoa.
anteeksi tämä urheiluinnostukseni!!