T
Tinii harmaana
Vieras
Kuten jo kirjoitin niin meillä ei ainakaan palauttaminen autanut mitään vasn postit tulivat uudestaan meille!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No meinaatko, että se postinkantaja ehtii joka laatikon edessa plaraamaan kirjenipun läpi, että kenen nimi niissä lukee? Nehän on valmiiksi lajiteltu osoitteen mukaan pinkkoihin. Ei se sentään postinkantajan vika ole jos sua ärsyttää nähdä sun exäsi nimi. Lajittelupaikasta se enemmän on kiinni kuin siitä jakajasta, mutta lajittelunkaan vika ei ole se jos sulla on jotain exääsi vastaan, sun pitää purkaa se kiukku oikeaan osoitteeseen tai mennä terapiaan jos ei asioista pääse yli vaan pitää lietsoa aggressiota ihan sivullisia ihmisiä kohtaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No meinaatko, että se postinkantaja ehtii joka laatikon edessa plaraamaan kirjenipun läpi, että kenen nimi niissä lukee? Nehän on valmiiksi lajiteltu osoitteen mukaan pinkkoihin. Ei se sentään postinkantajan vika ole jos sua ärsyttää nähdä sun exäsi nimi. Lajittelupaikasta se enemmän on kiinni kuin siitä jakajasta, mutta lajittelunkaan vika ei ole se jos sulla on jotain exääsi vastaan, sun pitää purkaa se kiukku oikeaan osoitteeseen tai mennä terapiaan jos ei asioista pääse yli vaan pitää lietsoa aggressiota ihan sivullisia ihmisiä kohtaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Perusoikeus:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mulle tulee vielä silloin tällöin exän posteja vaikka muutettu erilleen yli 3v sitten ja oon muuttanutkin yhteisestä osoitteesta pois. kiva aina välillä kattoo et paljo tuleekaan palkkaa sille :xmas:
Kirjesalaisuus, hyvä ihminen...
Alkuperäinen kirjoittaja SaagaK:Mullekin tulee exän posteja vielä 2 vuotta erilleen muuton jälkeen. Ensin räyhäsin exälle, että hoitais asiansa, sit heittelin niitä kirjeitä roskiin, sit aloin yliviivata osoitteen ja vein lähimpään postilaatikkoon varustettuna "väärä osoite"-kirjoituksella ja postiinkin suoraan joskus. Mutta edelleen niitä tulee :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Mitä sitten? Viskot roskiin sitä mukaa.
Ei se sun vikas ole, jos joku dorka ei osaa kääntää postiaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Sä et ole ilmeisesti ihan vielä päässyt erosta/sun miehestä yli...?
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Sä et ole ilmeisesti ihan vielä päässyt erosta/sun miehestä yli...?
oon mä päässy. alussa ajattelin päivittäin asiaa, teki tosi pahaa, mut nytten voin huomata jostain biisistä tai muusta etten oo ajatellut koko tyyppiä kuukauteen millään tapaa, siks alkaa vituttaan kun haluis unohtaa vaan koko ihmisen, nii postinjakaja tuuppailee sit sen posteja.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Perusoikeus:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mulle tulee vielä silloin tällöin exän posteja vaikka muutettu erilleen yli 3v sitten ja oon muuttanutkin yhteisestä osoitteesta pois. kiva aina välillä kattoo et paljo tuleekaan palkkaa sille :xmas:
Kirjesalaisuus, hyvä ihminen...
niin ja mitä siitä seuraa kun valehtelee tulonsa lv:lle jotta maksaa oikein mulle elareita![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja a:Exäs tais tehdä jotain tosi paskaa kun sulla menee päivä pilalle nimen näkemisestä? :/ Mut onneks se on exä,eikös?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No meinaatko, että se postinkantaja ehtii joka laatikon edessa plaraamaan kirjenipun läpi, että kenen nimi niissä lukee? Nehän on valmiiksi lajiteltu osoitteen mukaan pinkkoihin. Ei se sentään postinkantajan vika ole jos sua ärsyttää nähdä sun exäsi nimi. Lajittelupaikasta se enemmän on kiinni kuin siitä jakajasta, mutta lajittelunkaan vika ei ole se jos sulla on jotain exääsi vastaan, sun pitää purkaa se kiukku oikeaan osoitteeseen tai mennä terapiaan jos ei asioista pääse yli vaan pitää lietsoa aggressiota ihan sivullisia ihmisiä kohtaan.
tähän ei terapiat auta. se vois auttaa jos noi nyrkinkuvat seinistä joku tulis peittämään.. :| ja se ettei mun tarvii nähdä sitä, kuulla siitä, nähdä edes sen nimeä tai mitään siihen liittyvää.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No meinaatko, että se postinkantaja ehtii joka laatikon edessa plaraamaan kirjenipun läpi, että kenen nimi niissä lukee? Nehän on valmiiksi lajiteltu osoitteen mukaan pinkkoihin. Ei se sentään postinkantajan vika ole jos sua ärsyttää nähdä sun exäsi nimi. Lajittelupaikasta se enemmän on kiinni kuin siitä jakajasta, mutta lajittelunkaan vika ei ole se jos sulla on jotain exääsi vastaan, sun pitää purkaa se kiukku oikeaan osoitteeseen tai mennä terapiaan jos ei asioista pääse yli vaan pitää lietsoa aggressiota ihan sivullisia ihmisiä kohtaan.
tähän ei terapiat auta. se vois auttaa jos noi nyrkinkuvat seinistä joku tulis peittämään.. :| ja se ettei mun tarvii nähdä sitä, kuulla siitä, nähdä edes sen nimeä tai mitään siihen liittyvää.
Mulla on ollut yhtä "viehättävä" parisuhde takana. Mun mielestä kannattaa muuttaa sieltä pois, ja ehdottomasti mennä terapiaan jos on jonkinlaista perheväkivaltaa (johon kuuluu esineiden, seinien tms. rikkominen) ollut. Mua ei exän nimen näkeminen enää haittaa kun asioita käsittelee kunnolla.
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:ei varmaan muakaan kun aikaa kuluu enempi. joitain asioita ei vaan pysty antaan anteeks, mut unohtaa koitan. siks tää ottaa niin paljon päähän kun luulee jo unohtaneensa niin iskee kun salama kun näkee sen nimen.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:ei varmaan muakaan kun aikaa kuluu enempi. joitain asioita ei vaan pysty antaan anteeks, mut unohtaa koitan. siks tää ottaa niin paljon päähän kun luulee jo unohtaneensa niin iskee kun salama kun näkee sen nimen.
Jäähän se jollain lailla aina elämään toi kokemus. Mä ainakaan en edes halua unohtaa sitä. Mutta sen pelon ja yksinäisyyden haluan unohtaa. Kolahdukset rappukäytävässä ja sen, mitä tapahtui suljettujen ovien takana silloin, kun siitä ei saanut vielä puhua mitään. Mulla on auttanut se, että puhun, puhun ja puhun siitä. Varmaan kukaan mun lähipiirissäni ei ole tietämätön siitä taustasta. Nyrkinjälkiä seinissä mäkään en kyllä kestäisi katsella. Terapeutti on aktiivisesti kehottanut mua hankkiutumaan eroon kaikesta, mikä siitä miehestä muistuttaa, lähinnä siis esineistä, ja niin olen kanssa tehnyt. Se auttaa kummasti. =) Sänky pitäis vielä pistää kappaleiksi, kun vaan jostain ensin järjestyis uusi sänky..
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No meinaatko, että se postinkantaja ehtii joka laatikon edessa plaraamaan kirjenipun läpi, että kenen nimi niissä lukee? Nehän on valmiiksi lajiteltu osoitteen mukaan pinkkoihin. Ei se sentään postinkantajan vika ole jos sua ärsyttää nähdä sun exäsi nimi. Lajittelupaikasta se enemmän on kiinni kuin siitä jakajasta, mutta lajittelunkaan vika ei ole se jos sulla on jotain exääsi vastaan, sun pitää purkaa se kiukku oikeaan osoitteeseen tai mennä terapiaan jos ei asioista pääse yli vaan pitää lietsoa aggressiota ihan sivullisia ihmisiä kohtaan.
Alkuperäinen kirjoittaja öö:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No meinaatko, että se postinkantaja ehtii joka laatikon edessa plaraamaan kirjenipun läpi, että kenen nimi niissä lukee? Nehän on valmiiksi lajiteltu osoitteen mukaan pinkkoihin. Ei se sentään postinkantajan vika ole jos sua ärsyttää nähdä sun exäsi nimi. Lajittelupaikasta se enemmän on kiinni kuin siitä jakajasta, mutta lajittelunkaan vika ei ole se jos sulla on jotain exääsi vastaan, sun pitää purkaa se kiukku oikeaan osoitteeseen tai mennä terapiaan jos ei asioista pääse yli vaan pitää lietsoa aggressiota ihan sivullisia ihmisiä kohtaan.
Onks se lapses isä?
Alkuperäinen kirjoittaja dfljwe:Jos oikeesti kaikki tunteet exää kohtaan on kuollu ni ei tarviis noin paljon helvettiä yms kirosanoja viljellä. Ihmetyttää tällaset et eron jälkeen pitää jatkaa ihme peliä ja vihata toista niin vtusti. Joskus ihmetyttää mistä sitä vihaa tulee...jos on erottu niin eikö tilanteen pitäisi olla melko neutraali
Alkuperäinen kirjoittaja El Diablo:no sulle ainakin tulee rangaistus jos kiinni jäät ja pitäisikin jäädä jos tollasta touhuu