valitusta nokian huollosta!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jalava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jalava

Jäsen
20.08.2006
960
0
16
nyt tulee sit valitusta saavin täydeltä, jollei haluta lukee niin skippaa yli!!!!

elikkäs mun puhelin nokian n70 alko tossa alku syksystä reistailee.. olikohan syyskuuta tms. katkas kesken kaiken puheluita, hävitti kentät, ei vastaanottanut puheluita jne kivaa.
vietiin huoltoon. oli siellä 2 viikkoa jonka aikana ne oli tehnyt PELKÄN OHJELMISTOPÄIVITYKSEN. toimi päivän ja sama homma jatku
vietiin uudestaan huoltoon oli siellä tällä reissussa sellasen 3 viikkoo. kuulemma vaihtanut sisus kalut uuteen. eli käytännössä uusi puhelin vanhoilla kuorilla näin sanottu miehelle! tuli hienossa pahvi kuoressa jne. no laitoin sen päälle NÄYTÖSSÄ ON SIELLÄ SISÄPUOLELLA LIKAA IHAN TÖRKEESTI ETTEI SUUNNILEEN LÄPI NÄÄ JA SE S.A.A.T.ANAN PUHELIN EI EES LÄHE PÄÄLLE!!! SIIS LADATTU AKKU TÄYTEEN JA KOKEILTU KAIKILLA TALON SIMMEILLÄ MUTTA VIDDU EI LÄHE NIIN EI LÄHE!!!! :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: |O |O |O |O |O |O |O |O

mä maksoin sillon kun se tuli liikkeisiin niin hilkkua vaille 500 e ja oikeesti ottaa niin simona päähän mitä helevetin kesäharjoittelijoita siel on töissä????? MÄ MEEN ITE SINNE STANAN LIIKKEESEEN HUOMENNA JA SAAVAT KUULLA SITTEN KAIKKI VUODATUKSET. JUMA LISTE ETTÄ AAAAAAAARGGHHHH.. JA IDEANA ETTÄ ON HUOLLOSSA JEEEEEE..!!! 5vko ollu yhteensä huollossa ja tulos että puhelin ei lähe päälle!!!!! prkl.

todennäkösestihän siinä on niin käynyt että "unohtanut" asentaa tarvittavat ohjelmat tuohon puhelimeen että lähtis päälle... kun laittoivat ne mukamas uudet sisuskalut!

kiitos ja anteeksi. nyt poistun takavasemmalle kiroilemaan lisää. jonkun mielestä varmasti pieni mure mutta uskomatonta toimintaa mun mielestä.

:ashamed: :wave:

jatkuu vielä.. etin sen puljun numeronkin ja yritin soittaa mutta menee pulju jo klo 18 kiinni.. NIIDEN ONNEKSI!!!! |O |O |O |O

:whistle: :ashamed:

mä oon enneki "tapellu" ton nokian huollon kanssa. menin jopa niin "pitkälle" että otin kuluttaja-asiamieheen yhteyttä ja lisäksi laadin suoraan nokialle reklamaation. tuloksena että hyvittivät mulle matkakulut ja uuden sim kortin. yhteensä noin 10e ja lopulta sain pitkän tappelun jälkeen puhelimen toimiin!! :whistle: maanantaina taitaa taas puhelimet laulaa asiamiehen puoleen.. :kieh: :kieh: :kieh:

Mä oon kuullu noista N-sarjan puhelimista aika paljon negatiivista. Suosittelen vaihtamaan merkkiä, niin minäkin tein kun kyllästyin pari vuotta sitten Nokian puhelimiin, kun jokaisessa mallissa oli jotain vikaa :/

Mutta sinähän olitkin nyt tyytymätön huoltoon, etkä puhelimeen, joten tästä mun kommentista ei paljoo tainnut olla sulle apua...

Alkuperäinen kirjoittaja Valtsu harmailee:
Mä oon kuullu noista N-sarjan puhelimista aika paljon negatiivista. Suosittelen vaihtamaan merkkiä, niin minäkin tein kun kyllästyin pari vuotta sitten Nokian puhelimiin, kun jokaisessa mallissa oli jotain vikaa :/

Mutta sinähän olitkin nyt tyytymätön huoltoon, etkä puhelimeen, joten tästä mun kommentista ei paljoo tainnut olla sulle apua...

mulla oli tossa joku aika toinen merkki mutta ei hyvä.
tosta nyt oon tykänny mikä on mulla, just n70, kaikki tarpeellinen mulle.. kunhan se toimis.. :kieh: :kieh: no toisaalta.. takuuta jälellä puolvuotta.. palvellut minua sitä ennen uskollisesti puolitoista vuotta.. :)

osaatko suositella vastaavaa puhelinta muilta merkeiltä? samsungia en halua..

Mulla oli viime talvena Nokian puhelin huollossa "vain" 4,5kk:ta... Aina löyty joku selitys, miksi puhelin ei ole vieläkään kunnossa ja ensi viikolla tulee. Sitten menetin lopullisesti hermoni ja uhkasin ottaa yhteyttä asiamieheen, jos puhelinta ei ala kuulumaan. Noh, puhelin tuli, mutta kahta kauheammassa kunnossa kuin viedessä oli. Mikään ei pelannu ja näyttö paskana. Menin sitten liikkeeseen ja kysyin tuosta. Tarkistivat jonkun koodin ja tuumasivat, ettei koko puhelin ole se, minkä olen ostanut, vaan joku ihan muu joka ei ole edes huoltoa nähnyt!!! Siihen loppu mun asiakkuuteni Nokialaisten ostajana.

Alkuperäinen kirjoittaja jalava:
mä oon enneki "tapellu" ton nokian huollon kanssa. menin jopa niin "pitkälle" että otin kuluttaja-asiamieheen yhteyttä ja lisäksi laadin suoraan nokialle reklamaation. tuloksena että hyvittivät mulle matkakulut ja uuden sim kortin. yhteensä noin 10e ja lopulta sain pitkän tappelun jälkeen puhelimen toimiin!! :whistle: maanantaina taitaa taas puhelimet laulaa asiamiehen puoleen.. :kieh: :kieh: :kieh:

Jos sait uuden sim-kortin niin syyhän ei se ole puhelimen syy vaan operaattorin.. tahvo.

Tuttua touhua on.. mun puhelin jopa hävisi, sieltä tuli ensin väärä luuri takaisin, ja sit ei oltu vikaa korjattu ja kaiken lisäksi huolto naarmutti näytön. Jonka kyllä sitten korjasi pikavauhtia kun pistin äkäistä sähköpostia |O

Alkuperäinen kirjoittaja viekkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja jalava:

Jos sait uuden sim-kortin niin syyhän ei se ole puhelimen syy vaan operaattorin.. tahvo.

en vissiin asiaani tässä kohtaan ilmaissut tarpeeksi selvästi. nokian huolto aikoinaan väitti että puhelin on kunnossa että simmissä vika. eipä kuitenkaan ollut. sama touhu jatkui vaikka hankin uuden simmin. joten nokian "pitikin" hyvittää tää simmikin..

no soitin sitten puljuun tänään ja se äijä siellä luurin toisessa päässä tuumasi että pitäs saaha uusi puhelin täysin. ja lupasi kuulemma auttaa asiassa. joten katsotaan mitä tulevan pitää. jos tän jälkee on viellä hommat noin niin sitten....
|O |O |O |O

:xmas:

Yhteistyössä