Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Foliohattu päähän ja menoks...
Häh siis miks sä naurat, no mut oikeasti miksi mun siskolle pakko sen keksiä?Alkuperäinen kirjoittaja niina22:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Onneksi tällä palstallakin on aika monta rokotuksesta kieltätytyjää, jotta pysyy ainakin mitäs nyt- sitten pystyssä- vaikka jengiä kaatuisi maahan joukoittain. B)
Ja mäkin olen niin jumalattoman vanha ja terve, että ehkä vasta ensi vuonna saan sen... ehdin tässä viel tovin kirjotteleen viimesten valioyksilöiden kanssa!Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Onneksi tällä palstallakin on aika monta rokotuksesta kieltätytyjää, jotta pysyy ainakin mitäs nyt- sitten pystyssä- vaikka jengiä kaatuisi maahan joukoittain. B)
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Siis ensiks mun sisko on lääkäri ja hän tutki noita asioita,hän kehotti että älä missään nimessä tee rokotetta, koska siitä rokote on tehty vain 5miljardille ja maailmassa on 6miljardia(en muista tarkaan mutta,en pystynyt sen kuunnella normaliisti) Eli joku salaliitto halua poista 5miljardia ihmistä ja että vain miljoona jäisi planetalla,toi rokote kuulema tuhoa sua pikkuhilja,ei mulla muuta hän kertoi noin paljon että nyt mä oikeasti en tajua mitä ajattella,en halua pelotella enkä halua että se olisi myös väärä info,mutta en tiedä kenelle uskoa,ei ainakaan sisko valehtelee ikinä