.

Se virus on kehitetty laboratoriossa ja levitetty ihmiseen.

Baxter yritti samaa jo aiemmin sekoittamalla 72kg elävää lintuinfluenssavirusta influenssarokotteisiin. Tämä huomattiin sattumalta Tsekissä. Samaa ainesta oltiin lähetetty 16 laboratorioon ympäri maailmaa. Tuollainen rokote olisi aiheuttanut tappavan pandemian: helposti leviävä influenssavirus ja tappava, mutta melko heikosti tarttuva lintuinfluenssa..

Ei ne aina ole niin hatusta vedettyjä juttuja.

Muoks. ja nyt sikainfluessa lähti leviämään juuri Baxterin tehtaan lähellä. Sattumaako?

Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Onneksi tällä palstallakin on aika monta rokotuksesta kieltätytyjää, jotta pysyy ainakin mitäs nyt- sitten pystyssä- vaikka jengiä kaatuisi maahan joukoittain. B)
:D
Ja mäkin olen niin jumalattoman vanha ja terve, että ehkä vasta ensi vuonna saan sen... ehdin tässä viel tovin kirjotteleen viimesten valioyksilöiden kanssa! :LOL:

Kuolevainen
Täällä kans yksi kuolevainen - rokotteen sain jo pari viikkoa sitten. No, rokotutan lapseni sitten kanssa, jottei heidän tarvi jäädä ilman äitiään. Tämä lienee se ainoa oikea totuus sikainfluessasta ja rokotuksista. Kiitos kun jaoit sen kanssamme!

huh huh
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Siis ensiks mun sisko on lääkäri ja hän tutki noita asioita,hän kehotti että älä missään nimessä tee rokotetta, koska siitä rokote on tehty vain 5miljardille ja maailmassa on 6miljardia(en muista tarkaan mutta,en pystynyt sen kuunnella normaliisti) Eli joku salaliitto halua poista 5miljardia ihmistä ja että vain miljoona jäisi planetalla,toi rokote kuulema tuhoa sua pikkuhilja,ei mulla muuta hän kertoi noin paljon että nyt mä oikeasti en tajua mitä ajattella,en halua pelotella enkä halua että se olisi myös väärä info,mutta en tiedä kenelle uskoa,ei ainakaan sisko valehtelee ikinä

Kiitos! Monen päivän vatvomisen jälkeen olen menossa nyt iltapäivällä hakemaan rokotteen ja pojankin annoin luvan koulussa rokottaa. Nyt en enää mieltä muuta vai kuinkahan. Salaliittoa olen lukenut minäkin.

TYTÖNAJPOIKIENMAMMA
Niin, no..helppo nauraa, että hullu väite jne..mutta mistä kukaan oikeasti voi tietää. En ihan tähän usko, mutta sitä onko rokote haitallinen ei tiedä kukaan..vielä..

No mun sisko on vastaan myös näitä kaikkea rokoteita,kun hän tutki kaikki,hän mulle sanoi niin ja juu,juu naurakaa vaan,joo sekopäitä ollaan koko suku,kiitos ja hei,ei täältä muuta saa kun vaan että joku naura sulle :headwall: :headwall:

Yhteistyössä