bdt
molemmatAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Enemmän outoa on äiti, joka tulee valittamaan lakupatukasta tänne.
molemmatAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Enemmän outoa on äiti, joka tulee valittamaan lakupatukasta tänne.
Miks ihmeessä ei tarvitse? Me ostetaan aina lahjat, edes jotain.. Just tänään oltiin 33vee täyttävän poikani synttäreillä.Alkuperäinen kirjoittaja c:tuon ikäiselle ei ehkä edes tarvitse lahjaa tuoda.
mutta melko outoa kyllä jos tähän asti kuitenkin aina tuoneet jotain kunnollista.
Jos olette läheisiä, niin kysy hältä?Alkuperäinen kirjoittaja ap ov:Olemme aina olleet todella läheisiä.Alkuperäinen kirjoittaja e:Kuulostaa aika oudolta. Ootteko ihan hyvissä väleissä veljesi ja hänen perheensä kanssa?
En lähtis kuitenkaan lasten kautta kostamaan..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muista ap sit tosiaan viedä veljesi lapsille ne tikkarit tai lakupötköt ja sanot että meidän poika valkkas tälläset teidän lapsille.Itse en ole ahne mutta mun mielestä toi oli suoranaista vittuilua teitä kohtaan,syytä voi sitten vain arvailla.
No minä lähtisin jos olis noin dorkat vanhemmat.Varmasti ihmeissään tuo poika ja miettii että mitäs kummaa,vähän paska eno.Alkuperäinen kirjoittaja Liptoni:En lähtis kuitenkaan lasten kautta kostamaan..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muista ap sit tosiaan viedä veljesi lapsille ne tikkarit tai lakupötköt ja sanot että meidän poika valkkas tälläset teidän lapsille.Itse en ole ahne mutta mun mielestä toi oli suoranaista vittuilua teitä kohtaan,syytä voi sitten vain arvailla.
ISO PEESI.Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Et outo, mutta ehkä hieman ahne.
no jos on syntymäpäiväjuhlat järkätty niin ei sinne mennä kahta kättä heiluttaen oli kyse minkäikäisestä tahansa! Todella epäkohteliasta varsikin lähisukulaiselta!!Alkuperäinen kirjoittaja epeli:mun mielestä 14-vuotiaalle ei tarvitse sukulaisten enää ostaa lahjoja.
Alkuperäinen kirjoittaja epeli:mun mielestä 14-vuotiaalle ei tarvitse sukulaisten enää ostaa lahjoja.
no olis ny antanu vaikka 10e rahaa jos ei "ehtiny" ostaa mitää.... tosi noloa antaa lakupatukka...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toisaalta ajattelisin, että onkohan tuo nyt niin vakava asia jos nyt tälläkertaa sai vähän vaatimattomamman lahjan. Ettei sitä tosiaan kannata pitää itsestäänselvyytenä. Lapseni pyysi kaverinsa synttäreille ja kaveri ei tuonut lahjaa ollenkaan. Ja eipä se haitannut minua, eikä lasta. Sai kuitenkin muilta vierailta lahjoja. Ja tuossa oli vissiin sellainen ettei ehtinyt ostamaan lahjaa, mutta mitä väliä. Nyt se sun poikas sai lakun ja sillä siisti. Voi tätä materiaalista maailmaa.
Luultavasti tämän lapsen äiti odotti kieli pitkällä paljon lahjoja. Toivottavasti lapsi ei ole tullut äitiinsä.Alkuperäinen kirjoittaja epeli:mun mielestä 14-vuotiaalle ei tarvitse sukulaisten enää ostaa lahjoja.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:no jos on syntymäpäiväjuhlat järkätty niin ei sinne mennä kahta kättä heiluttaen oli kyse minkäikäisestä tahansa! Todella epäkohteliasta varsikin lähisukulaiselta!!Alkuperäinen kirjoittaja epeli:mun mielestä 14-vuotiaalle ei tarvitse sukulaisten enää ostaa lahjoja.
ja missä menee se raja et lapsi on "liian vanha" että ei tartte muistaa lahjoilla?
Joopa.. rahaa, rahaa, rahaa ja aina vain rahaa.Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:no olis ny antanu vaikka 10e rahaa jos ei "ehtiny" ostaa mitää.... tosi noloa antaa lakupatukka...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toisaalta ajattelisin, että onkohan tuo nyt niin vakava asia jos nyt tälläkertaa sai vähän vaatimattomamman lahjan. Ettei sitä tosiaan kannata pitää itsestäänselvyytenä. Lapseni pyysi kaverinsa synttäreille ja kaveri ei tuonut lahjaa ollenkaan. Ja eipä se haitannut minua, eikä lasta. Sai kuitenkin muilta vierailta lahjoja. Ja tuossa oli vissiin sellainen ettei ehtinyt ostamaan lahjaa, mutta mitä väliä. Nyt se sun poikas sai lakun ja sillä siisti. Voi tätä materiaalista maailmaa.
Meillä ei.Alkuperäinen kirjoittaja piina:Meillä on perinteiseti rippijuhlat olleet viimeiset juhlat, jotka vanhemmat on järjestäneet.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joopa.. rahaa, rahaa, rahaa ja aina vain rahaa.Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:no olis ny antanu vaikka 10e rahaa jos ei "ehtiny" ostaa mitää.... tosi noloa antaa lakupatukka...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toisaalta ajattelisin, että onkohan tuo nyt niin vakava asia jos nyt tälläkertaa sai vähän vaatimattomamman lahjan. Ettei sitä tosiaan kannata pitää itsestäänselvyytenä. Lapseni pyysi kaverinsa synttäreille ja kaveri ei tuonut lahjaa ollenkaan. Ja eipä se haitannut minua, eikä lasta. Sai kuitenkin muilta vierailta lahjoja. Ja tuossa oli vissiin sellainen ettei ehtinyt ostamaan lahjaa, mutta mitä väliä. Nyt se sun poikas sai lakun ja sillä siisti. Voi tätä materiaalista maailmaa.
Alkuperäinen kirjoittaja piina:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:no jos on syntymäpäiväjuhlat järkätty niin ei sinne mennä kahta kättä heiluttaen oli kyse minkäikäisestä tahansa! Todella epäkohteliasta varsikin lähisukulaiselta!!Alkuperäinen kirjoittaja epeli:mun mielestä 14-vuotiaalle ei tarvitse sukulaisten enää ostaa lahjoja.
ja missä menee se raja et lapsi on "liian vanha" että ei tartte muistaa lahjoilla?
Meillä on perinteiseti rippijuhlat olleet viimeiset juhlat, jotka vanhemmat on järjestäneet.