.

Status
Viestiketju on suljettu.
voi taivas mikä päätös tälle päivälle. oli pakko tulla vilkasemaan onko äijä kotiutunu ja sitten sivun 17 olikin ruvennu tapahtuun oikein kunnolla :eek:

toivottavasti narsissi oikeasti soitti ne poliisit, jotka korjas känniääliön talteen. valitettavasti siinä yhdessä viestissä haiskahti anteeksianto, kunhan nyt pysyis tiukkana ja se ois sitten oikeasti loppu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Kai tiedät, että jos sen lukkojen taakse jätät ja mies tajuaa/muistaa sen aamulla, niin voikin koko vyyhti mennäkin sun "syyksi", jos on jopa vilustuttanut itsensä.. Piruuttaan vielä ilmoittaa sen jonnekin tjms. Tiedä mitä tekee, jos vähän alkoo ottaa.

Älä vaan vaivu väkivaltaisuudesta pimentoon! Tuo ilmi heti tuo väkivaltaisuus. Lapsillekaan ei ole terveellistä nähdä tuota ja voi olla hyvinkin, että on heränneet, mutteivät uskalla näyttää sitä.
Niin tuo oli nyt kaikkein paras neuvo. Et soittais sinne poliisille. Niin he hakisivat putkaan nukkuun.

Soitan poliisille nyt.
Kyllä on silmät hieman avautunut ja eihän tämä tervettä ole.

Informoin kohta tai huomenna kuinka kävi. Riippuen tilanteesta.
Soita kanssa äläkä vaan sano :/
Toivottavasti soitti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Mulla ainakin on hyvä isä, ja hyvä äiti, vaikka ovat toisiaan joskus murjoneetkin mun näkösillä. Ei se siitä vanhemmasta huonoa tee mulle vaika jonkun kanssa tappeleekin.
Jaa että susta se on ihan normaalia :eek:
vastaan omasta kokemuksesta..lapsi ei välttämättä tiädä mikä on normaalia perhe-elämää sillä hetkellä kun ei ole vertailu kohteita.
jos väkivaltaa tapahtuu kotona lapsi ehkä ajatelee se on normaalia aikuisten riitoja.
rakastaa siltikin vanhempiaan,ehkä joskus aikuisena sitä voi miettiä mutta toiset sulkee pois mielestä.
Tämäpä kiteyttääkin oivasti sen miksei väkivaltaiset vanhemmat ole hyviä vanhempia. Surullista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Mulla ainakin on hyvä isä, ja hyvä äiti, vaikka ovat toisiaan joskus murjoneetkin mun näkösillä. Ei se siitä vanhemmasta huonoa tee mulle vaika jonkun kanssa tappeleekin.
Jaa että susta se on ihan normaalia :eek:
vastaan omasta kokemuksesta..lapsi ei välttämättä tiädä mikä on normaalia perhe-elämää sillä hetkellä kun ei ole vertailu kohteita.
jos väkivaltaa tapahtuu kotona lapsi ehkä ajatelee se on normaalia aikuisten riitoja.
rakastaa siltikin vanhempiaan,ehkä joskus aikuisena sitä voi miettiä mutta toiset sulkee pois mielestä.

Mutta voiko silloin sanoa, että vanhemmat ovat olleet hyviä vanhempia, kun ovat antaneet lapselle väkivaltaiset eväät elämälle? Se, että lapsi ei edes tiedä mistään paremmasta kuin hakkaavista vanhemmista...

Hyvä vanhempi ei tarkoita aina lämpimiä suhteita. Voi olla erittäin huono vanhempi, jolla on kuitenkin lapseen tosi hyvät välit ihan aikuisiälle asti. Näin itse ainakin ajattelen.
on ne mua kohtaan ollut hyviä,vaikka eivät tulleet keskenään toimeen.
ei mulla ole kuin äiti enään...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Mä en usko että se soitti,eiköhän ne ole jo kaulakkain nukkumassa sängyssä ah niin levollista unta..
Eikö tuo nyt ollut aika tarpeetonta? Jos vaikka katsoisi miten käy ennen kuin tuomitsee...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Mulla ainakin on hyvä isä, ja hyvä äiti, vaikka ovat toisiaan joskus murjoneetkin mun näkösillä. Ei se siitä vanhemmasta huonoa tee mulle vaika jonkun kanssa tappeleekin.
Jaa että susta se on ihan normaalia :eek:
vastaan omasta kokemuksesta..lapsi ei välttämättä tiädä mikä on normaalia perhe-elämää sillä hetkellä kun ei ole vertailu kohteita.
jos väkivaltaa tapahtuu kotona lapsi ehkä ajatelee se on normaalia aikuisten riitoja.
rakastaa siltikin vanhempiaan,ehkä joskus aikuisena sitä voi miettiä mutta toiset sulkee pois mielestä.
Tämäpä kiteyttääkin oivasti sen miksei väkivaltaiset vanhemmat ole hyviä vanhempia. Surullista.
kuin niin? vanhemmat rakastaa myös lastaan vaikka keskenään tappelevat
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
no niin Narsissi. Se oli kuin olikin sun vikas että sait nokkiis kun kerta alkkiksen eessä viinaa joit.

hienoa...joku taitaa tarvita hiukan hoitoa???
Tuota mäkin vähän ihmettelen,että alkoholistia pitäisi alkaa hyysätä?
Ap teki ihan oikein juomalla sen sian edessä :kieh:
Nimenomaan ei pidä hyysätä vaan nakata pihalle koko äijä mut jos teistä edes yksi tuntee yhdenkään oikean alkoholistin tajuaa varmaan ettei noin voi tehdä että menee toisen nenän edessä juomaan.
Se ei ole reilua ketään kohtaan.
Ulos vaan tollainen äijä, sitä mä olen koko ajan sanonut mutta en todellakaan aio ap:n päätä paijata tuosta teosta.
itse alkoholistin, myöhemmässä vaiheessa narkomaanin (siis kyse yhdestä ja samasta henkilöstä) kanssa eläneenä olen samaa mieltä Sipulin kanssa siinä että viinan juonti alkkikisen edessä tai esim. huumenyssäkän vessasta alas vetäminen narkomaanin edessä on sama kuin heittäisi bensaa tuleen. Ei alkoholisti sen enempää kuin narkomaanikaan toimi normaalin ihmisen tavoin, pahinta mitä voit tehdä on estää häntä saamasta himoitsemaansa ainetta.
Mutta ymmärrän kyllä Narsissia, en itsekään kaikissa tilanteissa toiminut järkevästi kun lopulta oli niin vittuuntunut ja väsynyt kaikkeen, mutta äkkiä siinä myös oppi mitä kannattaa tehdä ja mitä ei.
Onneksi päästiin lasten kanssa irti siitä helvetistä jo vuosikaudet sitten, olisi vaan pitänyt se päätös lähteä tehdä paljon aikaisemmin...

 
vieras
Pelkään että tuossa lopulta käy niin että narsissi antaa miehelle anteeksi ja pitää kotona. Lopulta juo taas kaatokännit ja käy "kostoksi" lapsiin kiinni. :/ Olisi hirveää jos vahingoittaisi lapsia... Vaikka kuinka hyvä isä selvin päin olisikin...
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
kuin niin? vanhemmat rakastaa myös lastaan vaikka keskenään tappelevat
rakkaus ei oikeastaan liity hyvään vanhemmuuteen millään tavoin. mulla on monta kaveria, jotka rakastaa lapsiaan, siis ihan aidosti rakastaa, mutta huumeidenkäyttö jollain kummalla tapaa myös vaikuttaa siihen vanhemmuuteen. :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Mulla ainakin on hyvä isä, ja hyvä äiti, vaikka ovat toisiaan joskus murjoneetkin mun näkösillä. Ei se siitä vanhemmasta huonoa tee mulle vaika jonkun kanssa tappeleekin.
Jaa että susta se on ihan normaalia :eek:
vastaan omasta kokemuksesta..lapsi ei välttämättä tiädä mikä on normaalia perhe-elämää sillä hetkellä kun ei ole vertailu kohteita.
jos väkivaltaa tapahtuu kotona lapsi ehkä ajatelee se on normaalia aikuisten riitoja.
rakastaa siltikin vanhempiaan,ehkä joskus aikuisena sitä voi miettiä mutta toiset sulkee pois mielestä.
Tämäpä kiteyttääkin oivasti sen miksei väkivaltaiset vanhemmat ole hyviä vanhempia. Surullista.
kuin niin? vanhemmat rakastaa myös lastaan vaikka keskenään tappelevat
Mutta ei ilmeisesti tarpeeksi säästääkseen lasta elämästä väkivaltaisessa kodissa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
no niin Narsissi. Se oli kuin olikin sun vikas että sait nokkiis kun kerta alkkiksen eessä viinaa joit.

hienoa...joku taitaa tarvita hiukan hoitoa???
Tuota mäkin vähän ihmettelen,että alkoholistia pitäisi alkaa hyysätä?
Ap teki ihan oikein juomalla sen sian edessä :kieh:
Nimenomaan ei pidä hyysätä vaan nakata pihalle koko äijä mut jos teistä edes yksi tuntee yhdenkään oikean alkoholistin tajuaa varmaan ettei noin voi tehdä että menee toisen nenän edessä juomaan.
Se ei ole reilua ketään kohtaan.
Ulos vaan tollainen äijä, sitä mä olen koko ajan sanonut mutta en todellakaan aio ap:n päätä paijata tuosta teosta.
itse alkoholistin, myöhemmässä vaiheessa narkomaanin (siis kyse yhdestä ja samasta henkilöstä) kanssa eläneenä olen samaa mieltä Sipulin kanssa siinä että viinan juonti alkkikisen edessä tai esim. huumenyssäkän vessasta alas vetäminen narkomaanin edessä on sama kuin heittäisi bensaa tuleen. Ei alkoholisti sen enempää kuin narkomaanikaan toimi normaalin ihmisen tavoin, pahinta mitä voit tehdä on estää häntä saamasta himoitsemaansa ainetta.
Mutta ymmärrän kyllä Narsissia, en itsekään kaikissa tilanteissa toiminut järkevästi kun lopulta oli niin vittuuntunut ja väsynyt kaikkeen, mutta äkkiä siinä myös oppi mitä kannattaa tehdä ja mitä ei.
Onneksi päästiin lasten kanssa irti siitä helvetistä jo vuosikaudet sitten, olisi vaan pitänyt se päätös lähteä tehdä paljon aikaisemmin...
peesailen molempia
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
kuin niin? vanhemmat rakastaa myös lastaan vaikka keskenään tappelevat
Aika turhaa tuota rakastamista on hokea... Varmaan 99,9% vanhemmistaan RAKASTAA lapsiaan, mutta valitettavasti se ei vielä hyvää vanhempaa tee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
kuin niin? vanhemmat rakastaa myös lastaan vaikka keskenään tappelevat
Aika turhaa tuota rakastamista on hokea... Varmaan 99,9% vanhemmistaan RAKASTAA lapsiaan, mutta valitettavasti se ei vielä hyvää vanhempaa tee.
Peesi tähän. Yksikään ihminen ei voi väittää, etteikö lapsi kokisi oloaan turvattomaksi, kun toinen vanhempi hakkaa toista. Aivan varmasti pienet pelkää. Sellaisellekko hyvä äiti tai isä haluaa lapsensa altistaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
kuin niin? vanhemmat rakastaa myös lastaan vaikka keskenään tappelevat
rakkaus ei oikeastaan liity hyvään vanhemmuuteen millään tavoin. mulla on monta kaveria, jotka rakastaa lapsiaan, siis ihan aidosti rakastaa, mutta huumeidenkäyttö jollain kummalla tapaa myös vaikuttaa siihen vanhemmuuteen. :/
olen tästä samaa mieltä,pitäisi myös osata hakea apua kun ei ole viälä myöhäistä.
pointti olikin vanhempi voi oikeasti olla hyvä ja rakastava vaikka vanhemmat tappelee keskenään.
huumeet ja alkoholi on oikeasti vakava ongelma kun lapsia kuviossa mukana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
kuin niin? vanhemmat rakastaa myös lastaan vaikka keskenään tappelevat
Aika turhaa tuota rakastamista on hokea... Varmaan 99,9% vanhemmistaan RAKASTAA lapsiaan, mutta valitettavasti se ei vielä hyvää vanhempaa tee.
Peesi tähän. Yksikään ihminen ei voi väittää, etteikö lapsi kokisi oloaan turvattomaksi, kun toinen vanhempi hakkaa toista. Aivan varmasti pienet pelkää. Sellaisellekko hyvä äiti tai isä haluaa lapsensa altistaa?
niinkuin tuolla ylempänä kirjoitin,pitäisi osata hakea apua tai erota kokonaan.
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
pointti olikin vanhempi voi oikeasti olla hyvä ja rakastava vaikka vanhemmat tappelee keskenään.
mutta älä nyt sotke asioita. hyvä ja rakastava vanhempi voi toki tapella/riidellä, mutta tekee sen ilman väkivaltaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä